Pokemon GO z polskimi kanałami w mediach społecznościowych
Prostszy sposób pozyskiwania informacji o grze
Debiutujące latem 2016 roku Pokemon GO miało okazać się przelotną zabawką, o której po kilku miesiącach wszyscy zapomną. Tymczasem okazuje się, że gra Niantic ciągle przynosi ogromne zyski – według raportu SuperData produkcja w samym tylko 2020 roku zarobiła 1,92 miliarda dolarów, co czyni ją piątą najlepiej zarabiającą grą mobilną w minionym roku.
Pokemon GO nie przeszkodziła pandemia – gra przeszła wiele gruntownych zmian, umożliwiających rozgrywkę przy ograniczonych możliwościach wychodzenia z domu, dzięki czemu baza graczy nie uszczupliła się zanadto. Liczba aktywnych użytkowników oscyluje wokół 140 milionów, a łączna liczba pobrań przekroczyła już miliard.
Bardzo się cieszymy, że jesteście częścią polskiej społeczności Pokémon GO, Trenerzy! 🎉 Już nie możemy się doczekać, aby zobaczyć Wasze najlepsze #GOsnapshots 📸 i usłyszeć o Waszych przygodach z Pokémon GO! pic.twitter.com/1pVNhBRJN2
— Pokémon GO Polska (@PokemonGoAppPOL) February 4, 2021
Z tego właśnie powodu Niantic zdecydowało się na utworzenie polskich kanałów Pokemon w mediach społecznościowych – facebookowy fanpage gry i jej konto na Twitterze są już aktywne. To właśnie stamtąd rodzima społeczność produkcji może teraz w łatwy sposób czerpać dodatkowe informacje na temat planowanych zmian czy wydarzeń.
W Polsce istnieje bardzo entuzjastyczna społeczność która sprawiła, że tytuł ten stał się tym, czym jest obecnie: wspaniałą zabawą dla młodszych i starszych, narzędziem do odkrywania i eksploracji!
Czytamy w informacji prasowej.