Pokemon GO z polskimi kanałami w mediach społecznościowych

Bartosz Witoszka Aktualności o grach Publikacja: 4.02.2021, 14:39 Aktualizacja: 4.02.2021, 14:39
Produkcja Niantic bazująca na łapaniu kieszonkowych stworków zyskała ogromną popularność, której nie osłabiły mijający czas, duża konkurencja na rynku mobilnym czy pandemia wymuszająca na graczach unikanie wychodzenia z domu. Pokemon Go ciągle trzyma się dobrze, a rodzimych graczy z pewnością ucieszy to, że dostępne są już polskie kanały gry w mediach społecznościowych.
Kiedy rusza solstice-themed event w Pokemon GO?
0 Udostępnień

Prostszy sposób pozyskiwania informacji o grze

Debiutujące latem 2016 roku Pokemon GO miało okazać się przelotną zabawką, o której po kilku miesiącach wszyscy zapomną. Tymczasem okazuje się, że gra Niantic ciągle przynosi ogromne zyski – według raportu SuperData produkcja w samym tylko 2020 roku zarobiła 1,92 miliarda dolarów, co czyni ją piątą najlepiej zarabiającą grą mobilną w minionym roku.

Pokemon GO nie przeszkodziła pandemia – gra przeszła wiele gruntownych zmian, umożliwiających rozgrywkę przy ograniczonych możliwościach wychodzenia z domu, dzięki czemu baza graczy nie uszczupliła się zanadto. Liczba aktywnych użytkowników oscyluje wokół 140 milionów, a łączna liczba pobrań przekroczyła już miliard.

Z tego właśnie powodu Niantic zdecydowało się na utworzenie polskich kanałów Pokemon w mediach społecznościowych – facebookowy fanpage gry i jej konto na Twitterze są już aktywne. To właśnie stamtąd rodzima społeczność produkcji może teraz w łatwy sposób czerpać dodatkowe informacje na temat planowanych zmian czy wydarzeń.

W Polsce istnieje bardzo entuzjastyczna społeczność która sprawiła, że tytuł ten stał się tym, czym jest obecnie: wspaniałą zabawą dla młodszych i starszych, narzędziem do odkrywania i eksploracji!

Czytamy w informacji prasowej.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments