Klabater i Juggler Games zapowiadają The Amazing American Circus

Bartosz Witoszka Aktualności o grach Publikacja: 27.10.2020, 13:25 Aktualizacja: 27.10.2020, 13:27
Pomimo że My Memory of Us nie sposób odmówić uroku, to zdecydowanie ciężko mówić o grze Juggler Games w kontekście sukcesu. Warszawskie studio nie poddaje się jednak i na zlecenie Klabatera pracuje nad nową produkcją. The Amazing American Circus pozwoli na stworzenie własnego cyrku w XIX-wiecznej Ameryce.
0 Udostępnień

Zwieńczyć trylogię

Klabater znany jest ze wspierania mniejszych studiów i ich pomysłów (pełni wówczas rolę wydawcy), od czasu do czasu wciela się jednak również w rolę koproducenta i tak właśnie jest w przypadku The Amazing American Circus, które doczekało się wczoraj oficjalnej zapowiedzi. Pierwsze wzmianki o grze Juggler Games powstającej na zlecenie Klabatera pojawiły się w podsumowaniu finansowym tej drugiej firmy za 20219 rok, jednak dopiero teraz zdecydowano się na oficjalną prezentację.

Zademonstrowany materiał raczej ma na celu przedstawienie stylistyki i realiów, w których zostanie osadzona gra, by przykuć uwagę graczy oraz mediów i, cóż, udało się. W grze wcielamy się w zarządcę cyrku, który – razem ze swoim biznesem – przemierza kolejne miasta XIX-wiecznej Ameryki. Nie pokazano na razie szczegółów dotyczących rozgrywki, jednak już teraz wiadomo, że tytuł ma być hybrydą gatunkową, w której mechaniki znane z karcianki zostaną połączone z rozbudowywaniem swojej trupy cyrkowej, co ma przypominać tycoona.

Michał Gembicki, prezes Klabatera, podkreśla w wywiadzie dla Strefy Inwestora, że w historię zostanie wpleciony wątek polityczny, tak jak w dwóch poprzednich grach warszawskiego wydawcy. The Amazing American Circus ma być zwieńczeniem „cyklu Rewolucyjnego” zapoczątkowanego przez We. The Revolution (zdobywcy Paszportu „Polityki”) i Help Will Come Tomorrow, które ukazało się w kwietniu tego roku.

W The Amazing American Circus wrogiem gracza nie są potwory, bandyci czy inne oczywiste „czarne charaktery”, a zwykła amerykańska publiczność. Bronią, jaką będzie używał gracz, nie jest szpada, czy proch, a pokaz umiejętności i cyrkowy show, którego celem nie jest eliminacja przeciwnika, a jego rozbawienie. Efekt zamierzamy osiągnąć poprzez zróżnicowanie oczekiwań publiczności uzależnione od regionów, które będziemy odwiedzać wraz z naszym cyrkiem oraz poprzez zróżnicowanie artystów, których będziemy mogli rekrutować do naszej trupy cyrkowej.

Dodaje Gembicki. Gra ma ukazać się na początku 2021 roku na komputerach osobistych (na razie wiadomo tylko o Steamie), konsolach Sony i Microsoftu, a także Switchu. Po więcej informacji odsyłam do steamowej karty gry i jej oficjalnej strony.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments