Czym charakteryzowały będą się javeliny w Anthem?
Czym dokładniej będą javeliny w Anthem?
Przed miesiącem donosiliśmy, że Anthem rozwija się świetnie – gotowa i w pełni grywalna jest już wersja alpha produkcji BioWare. Twórcy dość dokładnie dokumentują przebieg prac nad tytułem i wciąż bombardują graczy nowymi informacjami. Nic dziwnego więc, że flagowy wyróżnik sieciowego shootera został przez nich opisany na tyle szczegółowo, abyśmy mieli jego niemal pełny obraz.
Jak dowiadujemy się na stronie internetowej wydawcy, javeliny w Anthem to potężne egzopancerze wyposażone w napęd odrzutowy i broń zapewniające prędkość i siłę ognia potrzebne do wykonywania różnych misji. Prócz oczywistego waloru związanego z usprawnianiem podróży po skrajnie nieprzyjaznym świecie, javeliny znacząco zwiększały będą również możliwości bojowe bohatera. A także wyznaczały charakter rozgrywki – każdy z egzopancerzy przystosowany jest do nieco innego stylu gry. Wygląda więc na to, że z doborem takiego a nie innego javelina wiązała się będzie również klasa postaci, rzecz niezwykle istotna dla gier RPG.
Klasy javelinów w Anthem
Javeliny w Anthem dzieliły się będą na cztery klasy: Łowca, Kolos, Śmigacz oraz Sztorm. Ten pierwszy dostępny będzie od samego początku rozgrywki i na jego przykładzie poznamy wszelkie tajniki egzopancerzy. Javelin klasy Łowca stanowić ma narzędzie nad wyraz uniwersalne – idealne do wprowadzenia w mechanikę gry.
Javelin klasy Kolos zgodnie ze swoją nazwą będzie podstawą dla graczy chcących pełnić rolę klasycznych „tanków”. Jako jedyny będzie mógł korzystać z uzbrojenia najcięższego rodzaju, a także zapewniał pancerz wystarczający do wskoczenia w środek największej zawieruchy.
Graczy lubiących rozgrywkę postaciami zwinnymi i mobilnymi naturalnie interesował będzie javelin klasy Śmigacz. Małe rozmiary i olbrzymia szybkość pozwolą bohaterowi uzbrojonemu w taki egzopancerz doskakiwać do wroga, zasypywać gradem błyskawicznych ciosów, po czym równie szybko znikać z jego zasięgu.
Nawet w świecie futurystycznym nie może zabraknąć charakterystycznego dla gier RPG „maga”. Podstawę dla bohaterów klasy tego typu stanowił będzie javelin klasy Sztorm. Wrażliwość na ciosy zadawane z bliska, rekompensowana możliwością generowania olbrzymich obrażeń wyładowaniami energii to doskonale znana wszystkim klasyka.
Premiera Anthem coraz bliżej
Pod tym względem nic się nie zmieniło. Prace nad grą idą planowo i z rozgrywki w niesamowitym świecie Anthem cieszyć będziemy się od 22 lutego 2019 na konsolach Xbox One i PlayStation 4 oraz komputerach PC.