Udany powrót Scotta Pilgrima. Znakomity wynik sprzedaży wersji na Switcha
Małe jest piękne
W kontekście sprzedaży czy zysków, jakie generują gry wideo, pisze się zazwyczaj o liczbach rzędu milionów, ale okazuje się, że dla niektórych firm dobrym wynikiem są tysiące. W miniony piątek Scott Pilgrim vs. The World: The Game wraz ze wszystkimi dodatkami ponownie pojawił się w sprzedaży, a firma odpowiadająca za wydanie pudełkowe gry była bardzo zadowolona z pierwszych wyników sprzedażowych.
Douglas Bogart, szef Limited Run Games, pochwalił się na Twitterze, że gra w wersji na Switcha (zaznaczmy, że chodzi tylko o wersję pudełkową) sprzedała się w ponad 25 tysiącach egzemplarzy w mniej niż trzy godziny. Bogart zauważa, że to największa premiera w historii firmy i dziękuje graczom za wsparcie.
In less than 3 hours we sold 25,000 copies of Scott Pilgrim on Switch!
Thank you so much for your support in making this our biggest release of all time! ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ pic.twitter.com/xtdFrxTeVf
— Douglas (Dougie) Bogart (@LimitedRunDoug) January 15, 2021
Fani pudełek znajdą tu coś dla siebie
Na początku grudnia wspominałem, że kompletne wydanie Scott Pilgrim vs. The World: The Game doczeka się tylko wersji cyfrowej (odpowiada za nie Ubisoft), ale twórca komiksowego pierwowzoru, Bryan Lee O’Malley, ogłosił, że sam postara się zorganizować pudełkowe wydanie produkcji. Pomogło mu w tym wspomniane Limited Run Games, które zajmuje się pudełkowymi wersjami mniejszych produkcji. Na stronie firmy są jeszcze dostępne wersje na Switcha i PlayStation 4 (zarówno w wersji podstawowej, jak i rozszerzonej). Do tego przygotowano również różne gadżety, w tym koszulki, bluzy, przypinki czy specjalne wydania gry – więcej informacji znajdziecie na stronie sklepu.
Gra dostępna jest również na komputerach osobistych (Epic Games Store, Uplay+), konsolach Microsoftu (Xbox One i Xbox Series X|S) i Stadii, ale tylko w wersji cyfrowej.