Sekiro: Shadows Die Twice sprzedało się w ponad 2 mln egzemplarzy w 10 dni
Sekiro: Shadows Die Twice z rekordem sprzedaży
Sekiro: Shadows Die Twice zebrało oceny na poziomie 90 plus na wszystkich platformach i status “Must-play” w serwisie Metacritic (ten status jest przyznawany jedynie 1 proc. gier każdego roku). Także w naszej recenzji Sekiro uzyskało wynik 9/10. Nic dziwnego, że Sekiro bije rekordy sprzedaży.
Michelle Fonseca, Vice President of Product Management and Marketing w Activision tak odnosi się do wielkiego sukcesu gry:
„Sekiro: Shadows Die Twice wprowadziło coś specjalnego i wyjątkowego do portfolio gier Activision. To zaszczyt móc pracować z FromSoftware i pomagać temu zespołowi we wprowadzeniu zupełnie nowej serii dla graczy z całego świata. Fani sprawili, że Sekiro: Shadows Die Twice to jedna z najbardziej niesamowitych premier w 2019 roku. Gra świetnie sprawdziła się na wszystkich platformach, w tym na PC, i obserwujemy ciągłe wsparcie zarówno graczy, jak i krytyków. Cieszymy się widząc radość fanów, którzy pokonują kolejne wyzwania”.
W dniu premiery Sekiro: Shadows Die Twice było najchętniej oglądaną grą w serwisie Twitch. Gracze spędzili 631 milionów minut na oglądaniu transmisji z gry w trakcie premierowego weekendu. Zdarzyli się też speed runnerzy – jeden z nich skończył fabułę Sekiro w 69 minut.
Sekiro: Shadows Die Twice jest dostępne na PlayStation 4, PlayStation 4 Pro, Xbox One i PC poprzez Steam.