Battlefront 2 na Epic Games Store. Imponująca liczba pobrań gry

Bartosz Witoszka Aktualności o grach Publikacja: 26.01.2021, 13:47 Aktualizacja: 26.01.2021, 13:47
Wygląda na to, że udostępnienie graczom za darmo Star Wars: Battlefront 2 w ramach współpracy z Epic Games okazało się strzałem w dziesiątkę. W zeszłym tygodniu pisaliśmy o oblężonych serwerach gry i trudnościach z zalogowaniem się, co sugerowało, że produkcja stała się naprawdę popularna. Teraz dowiedzieliśmy się, ile dokładnie osób zdecydowało się pobrać Battlefronta 2.
0 Udostępnień

Renesans drugiego Battlefronta

Nie da się ukryć, że darmowe rozdawnictwo na Epic Games Store przyciąga spore zainteresowanie, a różnorodność oferowanych gier jest na tyle duża, że każdy znajdzie tam coś dla siebie. Wygląda jednak na to, że udostępnienie Star Wars: Battlefront 2 przerosło oczekiwania Electronic Arts i Dice (producent) – dzięki rozdawnictwu gra odżyła.

Przypomnijmy, że tuż po premierze okazało się, że produkcja ma wyjątkowo agresywny system monetyzacji utrudniający zdobywanie nowych postaci, uzbrojenia czy elementów kosmetycznych. Progresja w grze oparta była o skrzynki z łupem, co spotkało się z dużą krytyką ze strony społeczności. Mimo dobrych wyników sprzedaży, użytkownicy szybko porzucili Battlefronta 2.

Liczby robią wrażenie

Oczywiście przez lata gra doczekała się szeregu poprawek i zmian, a obecnie to całkiem przyzwoita produkcja. Tak przynajmniej głosi miejska legenda, a jak wygląda to w praktyce? Okazuje się, że podobne podejście do tego tematu miało aż 19 milionów osób – tyle pobrało bowiem Battlefronta 2 z Epic Games Store’a w dniach 14-21 stycznia. Zainteresowaniem grą było tak duże, że gracze napotkali problemy z zalogowaniem się do gry.

Dalej nie podano jednak, jaka jest średnia osób na serwerach po tym – nazwijmy to – zmartwychwstaniu i jaki procent graczy z tych 19 milionów zdecydował się w ogóle uruchomić produkcję. Nie zmienia to jednak faktu, że dla gry z tak trudną premierą to całkiem przyzwoity wynik.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments