Control sprzedało się w 2 milionach egzemplarzy

Bartosz Witoszka Aktualności o grach Publikacja: 10.12.2020, 11:47 Aktualizacja: 10.12.2020, 11:47
Remedy ma z pewnością powody świętowania. Studio poinformowała, że ich najnowsza gra trafiła już do dwóch milionów użytkowników, co czyni z Control najszybciej rozwijającą się nową markę od czasów Maxa Payne’a. Deweloperzy nie zdradzają jeszcze planów na przyszłość, ale wiadomo, że część zespołu pracuje nad kampanią dla jednego gracza do CrossFire X, popularnej, sieciowej strzelanki.
0 Udostępnień

Nowa gra Remedy sukcesem sprzedażowym

Choć Control zebrał całkiem przyzwoite recenzje w dniu premiery, to gracze narzekali na dużą liczbę błędów i problemy z optymalizacją, zwłaszcza na podstawowym Xboksie One i PlayStation 4. Już wtedy widać było, że priorytetem dla deweloperów są nowsze wersje konsol. Sama produkcja okazała się jednak na tyle ciekawa, a deweloperzy tak długo zwalczali wszelkie mankamenty, że ostatecznie Control uznawane jest dziś za jedną z ciekawszych produkcji ostatnich lat i najlepszą grę Remedy.

Potwierdzają to również wyniki sprzedaży – zgodnie z informacjami udostępnionymi przez Thomasa Puha, dyrektor zajmującego się komunikacją w fińskim studiu, Control trafiło już do ponad dwóch milionów graczy na całym świecie. Tym samym uczyniło to grę o o biurze pełnym niesamowitości najpopularniejszą marką Remedy od czasów Maxa Payne’a (deweloper stworzył potem Alana Wake’a i Quantum Break).

Swoje trzy grosze na pewno dołożył fakt, że była to pierwsza gra Remedy od czasów Maxa Payne’a 2, która ukazała się na trzech wiodących platformach (tj. PC oraz konsolach Sony i Microsoftu). Obecnie Control jest dostępne w Game Passie, a tytuł trafił również na Switcha dzięki możliwości grania w chmurze.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments