Death Stranding z perspektywą pierwszoosobową

Michał Małysa Aktualności o grach Publikacja: 27.08.2019, 17:00 Aktualizacja: 5.11.2019, 17:45
Po obejrzeniu gameplayu Death Stranding prezentowanego na targach Gamescom 2019 wielu graczy zaczęło zastanawiać się, jak wyglądać możę kwestia perspektywy w finalnej wersji. Hideo Kojima ujawnił w lapidarnym poście na Twitterze, że część gry obserwować będziemy z punktu widzenia pierwszoosobowego.
death stranding perspektywa pierwszoosobowa
0 Udostępnień

Perspektywa pierwszoosobowa, ale nie shooter

Hideo Kojima odniósł się w jednym z Tweetów do pytań na temat perspektywy, z której obserwować będziemy akcję Death Stranding. Zaczęły się one mnożyć po prezentacji Death Stranding na Gamescom 2019. W pewnym momencie widzieliśmy tam wszystko oczami głównego bohatera. Niestety, jak to zwykle z Kojimą bywa, odpowiedź jest lapidarna i niejednoznaczna.

O tym, że nie będziemy mieli do czynienia z shooterem, wiedzieliśmy już wcześniej. Dodatkowa informacja o możliwym obserwowaniu akcji z perspektywy pierwszej osoby zestawiona z gameplayem Death Stranding z Gamescom 2019 wskazuje na to, że będzie ona używana jako element pogłębiający immersję, ale zdecydowanie nie dominujący nad perspektywą trzecioosobową.

Kiedy premiera Death Stranding?

Data premiery Death Stranding przewidziana jest na 8 listopada 2019 roku. Produkcja ukaże się wyłącznie na PlayStation 4, chociaż niedawno gracze zauważyli zniknięcie gry z listy PlayStation Exclusives. Czy oznacza to, że powinniśmy spodziewać się rychłego przeniesienia tytułu na PC? Na tego typu stwierdzenia jest zdecydowanie zbyt wcześnie.

Za powstaniem Death Stranding stoi Hideo Kojima, jeden z najbardziej szanowanych i docenianych przez publikę twórców gier wideo. W jego portfolio znajdują się takie klasyki jak Snatcher, Policenauts czy seria Metal Gear Solid, która ukonstytuowała tak naprawdę gatunek skradanek. Czy nowy tytuł wymyślony przez japońskiego producenta również stanie się tak wielkim przełomem?

 

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments