EA prezentuje nowy system renderowania włosów
Możliwości silnika Frostbite na filmie
Zaprezentowana na kilku krótkich filmikach technologia ma pokazać, jak będą wyglądać gry w przyszłości. Możliwości silnika Frostbite w zakresie renderowania włosów z pewnością wyglądają imponująco. Filmy ukazują zmiany poziomu gładkości, melaniny, dynamiczne zmiany sztucznych barw włosów oraz zachowanie ich objętości.
EA podkreśla, że celem jest nowej metody renderowania jest zrobienie dużego kroku naprzód w generowaniu włosów w czasie rzeczywistym. Chodzi o to, żeby uzyskać efekt jak najbardziej przypominający efekt filmowy.
Zaprezentowane filmiki i współpraca EA i studia DICE każą przypuszczać, że firmy będą się starały wprowadzić system renderowania włosów w grach następnej generacji. EA w najbliższych tygodniach ma opublikować więcej filmów ukazujących możliwości Frostbite Engine.
A teraz wystarczy przypomnieć sobie chociażby Larę Croft – jedną z pierwszych: