Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera [PORADNIK]
Do kiedy trwa Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera?
Pierwsza tura Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera potrwa od 16 lipca o 20.00 czasu polskiego, a zakończy się 23 lipca o tej samej porze. Druga część eventu wystartuje o tej samej godzinie 30 lipca i potrwa do 6 sierpnia. Tydzień to naprawdę mało i warto być do wydarzenia przygotowanym. Pomóc mogą w tym nasze rady.
Poradnik jak ukończyć Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera podzieliliśmy na kilka części. W pierwszej przypominamy czym w ogóle są Fantastyczne Wydarzenia w Harry Potter: Wizard’s Unite i czemu warto w nie grać, następnie przechodzimy do wymienienia wszystkich znajdziek i zadań Katastrofy Pottera, po czym dajemy kilka ogólnych wskazówek co do ich ukończenia.
Czym są Fantastyczne Wydarzenia w Harry Potter: Wizard’s Unite?
Fantastyczne Wydarzenia w Harry Potter: Wizard’s Unite to rodzaj globalnego eventu, w trakcie którego gracze otrzymują specjalne zadania i przemierzają świat mugoli w poszukiwaniu konkretnych znajdziek. W przypadku Katastrofy Pottera są to rzeczy i wspomnienia związane z tytułowym bohaterem gry.
Czemu warto podejmować się wyzwań z Fantastycznych Wydarzeń? Dodają one do gry sporo nowinek fabularnych, rozwijają grę o poczucie celowości (na starcie był z tym olbrzymi problem), a przede wszystkim zapewniają niezłe nagrody. To dzięki nim zdobyć możemy w końcu podręczniki z działu ksiąg zakazanych. Niezbędne są one do zdobywania najistotniejszych umiejętności z drzewka rozwoju postaci.
Znajdźki z Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera
W pierwszej turze Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera poszukujemy następujących Znajdziek:
- Fantastyczny Harry – do zdobycia jako ślad na mapie, w celu jego znalezienia wystarczy przemierzać bliższe i dalsze okolice.
- Fantastyczna Hedwiga – do zdobycia jako ślad na mapie, w celu jego znalezienia wystarczy przemierzać bliższe i dalsze okolice.
- Strój Harry’ego z Turnieju Trójmagicznego – do zdobycia jako nagroda za wykonywanie specjalnych zadań z Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera.
- Niepasująca Skarpeta – do zdobycia jako nagroda za wykonywanie specjalnych zadań z Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera.
- Sweter Weasleyów Harry’ego – do zdobycia po ukończeniu wyzwań w fortecy przy użyciu odpowiedniego kamienia runicznego z Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera.
- Szkolny Kufer Harry’ego – odblokowanie specjalnego, 7-kilometrowego świstoklika z Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera.
W drugiej turze Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera poszukujemy następujących Znajdziek:
- Fantastyczny Złoty Znicz
- Prorok Codzienny
- Fotografia Londyńskiej Piątki
- Ministerialny Dowód Harry’ego
- Odznaka Departamentu Przestrzegania Prawa Czarodziejów
- Fotografia Rodzinna Harry’ego
Wszystkie specjalne zadania Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera
Każde z Fantastycznych Wydarzeń podzielone jest na cztery etapy specjalnych zadań i nie inaczej jest z Katastrofą Pottera.
Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera 1/4
- Zwróć trzy znajdźki z dowolnej sekcji. Nagroda: 2 podręczniki z Działu Ksiąg Zakazanych.
- Zwróć trzy znajdźki z sekcji Hogwart. Nagroda: 10 XP z sekcji Fantastycznej.
- Zbierz dwa dowolne składniki lub świstokliki. Nagroda: 10 XP z sekcji Fantastycznej.
Nagrody za ukończenie wszystkich zadań z sekcji 1/4:
- 500 XP
- 30 XP z sekcji Fantastycznej.
- 2 podręczniki z Działu Ksiąg Zakazanych.
- Dodatek kosmetyczny do awatara w formie skarpetki.
Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera 2/4
- Zwróć 2 znajdźki z Fantastyczną Hedwigą. Nagroda: 300 XP.
- Odblokuj jeden świstoklik. Nagroda: 15 XP z sekcji Fantastycznej.
- Wykonaj dziesięć czarów na poziomie Świetnie. Nagroda: 15 XP z sekcji Fantastycznej.
Nagrody za ukończenie wszystkich zadań z sekcji 2/4:
- 2 Ulepszone Eliksiry Exstimulo.
- 25 XP z sekcji Fantastycznej.
- 3 podręczniki z Działu Ksiąg Zakazanych.
Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera 3/4
- Zwróć 3 znajdźki ze stopniem zagrożenia Wysoki. Nagroda: 500 XP.
- Zwróć 2 znajdźki z Fantastycznym Harrym Kapitanem Quidditcha. Nagroda: 500 XP.
- Zwróć 3 znajdźki z sekcji Legendy Hogwartu. Nagroda: 15 XP z sekcji Fantastycznej.
Nagrody za ukończenie wszystkich zadań z sekcji 3/4:
- Ramka profilowa.
- 25 XP z sekcji Fantastycznej.
- 3 podręczniki z Działu Ksiąg Zakazanych.
- Fragment Niepasującej Skarpety.
Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera 4/4
- Odblokuj cztery świstokliki. Nagroda: 750 XP.
- Uwarz 7 eliksirów. Nagroda: 10 XP z sekcji Fantastycznej.
- Ukończ 3 czarodziejskie wyzwania. Nagroda: 15 XP z sekcji Fantastycznej.
Nagrody za ukończenie wszystkich zadań z sekcji 4/4:
- Profilowy kapelusz.
- 50 sztuk złota.
- 5 podręczników z Działu Ksiąg Zakazanych.
- Fragment Stroju Harry’ego z Turnieju Trójmagicznego.
Jak przygotować się na Katastrofę Pottera?
Jako że na ukończenie Fantastycznych Wydarzeń mamy zazwyczaj zaledwie siedem dni, warto być do tego przygotowanym. Lista zadań może dać pewne pojęcie o tym, co w ramach preparacji warto było zbierać w tygodniu poprzedzającym start Katastrofy Pottera. To przede wszystkim:
- Dwukilometrowe świstokliki – odblokować świstoklików należy w Katastrofie Pottera łącznie pięć, więc warto mieć w zanadrzu te pozwalające się otworzyć w trakcie krótkiego spaceru.
- Srebrne klucze – podobnie jak wyżej, tyle że w tym przypadku nieodpowiednia liczba kluczy może być przeszkodą nie do przeskoczenia. Naszym jedynym złotym kluczem z Harry Potter: Wizard’s Unite odblokowujemy w końcu tylko jeden świstoklik naraz.
- Eliksiry Mózgowe Barrufia – zwracanie znajdziek z Fantastycznych Wydarzeń przynosi olbrzymie ilości punktów doświadczenia, więc wyruszając na łowy warto posilić się eliksirem, który podwoi i tak spore XP.
- Składniki na najszybsze eliksiry – jako że ostatnie zadanie wymaga uwarzenia aż siedmiu eliksirów, warto mieć w zanadrzu składniki na te najszybsze, dwugodzinne. To podstawowa wersja Eliksiru Exstimulo oraz Eliksir Leczący.
Jak ukończyć Fantastyczne Wydarzenie Katastrofa Pottera? Podsumowanie
Ukończenie Fantastycznego Wydarzenia Katastrofa Pottera nie jest wybitnie trudne, jednak warto mieć na uwadze, że wymaga dobrego rozłożenia czasu i zarządzania zasobami. Kiedy jednak zdajemy sobie sprawę, jakie zadania czekają nas na poszczególnych etapach, odpowiednie rozłożenie planów na warzenie eliksirów czy odblokowywanie świstoklików nie powinno przynieść większych kłopotów.