Little Nightmares 2 trafiło do miliona graczy. Twórcy skupiają się na nowej marce
Idzie nowe
Deweloperzy ze szwedzkiego studia Tarsier mają powody do zadowolenia. Ich najnowsza produkcja, Little Nightmares 2, zadebiutowała nieco ponad miesiąc temu, a twórcy już mogą odtrąbić pierwszy finansowy sukces. Gra trafiła już na wszystkich platformach do ponad miliona użytkowników, co jest o niebo lepszym wynikiem niż w przypadku pierwszej części, która na taki wynik musiała pracować około 16 miesięcy (od kwietnia 2017 do sierpnia 2018 roku). Little Nightmares 2 spotkało się również z ciepłym przyjęciem ze strony branżowych serwisów – recenzenci chwalili przede wszystkim wydłużenie czasu rozgrywki i bardziej rozbudowane zagadki.
Millions of tiny footsteps pattering against the concrete with the sound of the rain. Thank you for visiting, children.#LittleNightmares II – https://t.co/rlvRGAbynA pic.twitter.com/mgSw6k3E9k
— Little Nightmares II (@LittleNights) March 11, 2021
Tydzień po premierze drugiej części dowiedzieliśmy się, że będzie to ostatnia odsłona tej serii. Zdradził to Lars Wingefors, szef Embracer Group (spółka będąca właścicielem producenta), który w rozmowie z inwestorami zakomunikował, że Tarsier zajmie się tworzeniem nowe marki. Potwierdził to później Andreas Johnsson, szef studia, w oświadczeniu dla serwisu IGN:
Przez ostatnie 6 lat naszą misją w Tarsier Studios było tworzenie hipnotyzujących światów. Little Nightmares było naszą pierwszą próbą i odniosło ogromny sukces. Osobiście uwielbiam to, jak Little Nightmares gromadziło fanów na całym świecie w ciągu ostatnich 4 lat. […] Nadszedł jednak czas, abyśmy mogli rozpocząć nowy rozdział, stworzyć nowe serie i odkrywać nowe światy. Osobiście jestem bardzo podekscytowany, widząc, co tworzy nasze studio i odliczam dni, aż będziemy mogli podzielić się tym z naszymi fanami.
Little Nightmares 2 dostępne jest na komputerach osobistych oraz konsolach (PS4, Xbox One, Switch, a dzięki wstecznej kompatybilności również na Xbox Series X|S i PlayStation 5).