Mixer przebije Twitcha dzięki Ninjy? To możliwe!
Ninja osiągnął pół miliona subskrybentów na Mixerze!
W zeszłym tygodniu świat skupiony wokół streamerów obiegła niespodziewana wiadomość: Tyler „Ninja” Blevins, jeden z najpopularniejszych graczy i streamerów Fortnite’a, zdecydował się na odejście z Twitcha. W filmiku zapostowanym na YouTube ogłosił początek współpracy z platformą do streamingu wideo należącą do Microsoftu.
W trakcie swojego pierwszego streama na Mixerze udało mu się zebrać 500 000 subskrybentów. Prowadził go na festiwalu muzycznym Lollapalooza, który odbywał się w ubiegły weekend w Chicago.
We have hit over 500k subscribers on mixer. What better way to celebrate than with some cake?!
📸 @RYANHADJI pic.twitter.com/q0O0Ys54St
— Ninja (@Ninja) August 2, 2019
Co to jest Mixer i czym różni się od Twitcha?
Mixer to nabyta przez Microsoft platforma do streamingu wideo, która rozpoczęła swoją działalność w styczniu 2016 roku jako Beam, aby rok później zmienić nazwę właśnie na Mixer. Rebranding związany był z planami Microsoftu, który po nabyciu Beama i uczynieniu zeń oficjalnego programu streamingowego Xbox One chciał rozpropagować platformę na całym świecie.
Według zapewnień Mixera jego największym wyróżnikiem jest brak opóźnień, co pomagać ma w interaktywności streamów. Za pomocą dostępnych narzędzi gracze z łatwością mogą skłaniać fanów do głosowania na konkretne ruchy czy robić wśród nich ankiety. Ninja, mający na Twitchu ponad 14 milionów obserwujących, z pewnością