Naprawdę dobre, nowe informacje o Gears 5 na Twitterze!
Gears 5 News ma dla nas dobre informacje
Coalition Studio, twórca serii Gears of War posłuchało fanów i w najnowszej odsłonie Gearsów można się spodziewać następujących zmian:
- Tuning każdej broni.
- Serwery działające na 60hz (czyli można oczekiwać, że gra będzie działała w 60 fps na Xbox’ie).
- Koniec z GearPacks.
- Koniec z przepustkami sezonowymi (Season Passami).
- Bezpośrednie zakupy bez RNG – brak losowych lootboxów.
- Ekskluzywna zawartość, na którą trzeba zapracować.
- Darmowe mapy, w tym mapy prywatne.
- Strzelanie z broni będzie powodowało odrzut. (prawdopodobnie chodzi tu o brak RNG przy odrzucie).
- Hit Markery i Kill Camy.
Zresztą zobaczcie sami:
Gears 5:
– Universal Weapon Tuning
– 60Hz servers
– No Gear Packs
– No Season Pass
– Direct purchases with no RNG
– Exclusive earnable content
– Free maps (Matchmaking & Private)
– Recoil-based gunplay, Hit Markers, Kill CamsThank you @CoalitionGears for listening! 👏⚙️ pic.twitter.com/xajxiwaQpg
— Gears 5 News (@GowFeed) July 14, 2019
Na czym będzie zarabiało Gears 5?
Jeśli masz Game Pass to w betę multplaylera nowych Gearsów będziesz mógł pograć już za tydzień! Pozostaje pytanie, na czym chce zarabiać Microsoft, skoro odpuszcza sobie Season Passy i losowe LootBoxy? Pozostaną zwyczajne mikrotransakcje, jednak te pozbawione elementu losowości nie będą już tak dochodowe. Prawdopodobnie planem jest stworzenie z Gears of War 5 gry e-sportowej z prawdziwego zdarzenia.
Inną przyczyną może być zwiększenie atrakcyjności samej usługi GamePass. A może powodem są nowe regulacje prawne powstające w wielu krajach, które zakazują m.in. LootBoxów? Tak czy inaczej, jeśli Gearsom się powiedzie i gra odniesie sukces to może więcej wydawców wreszcie zrezygnuje z wyciskania pieniędzy z graczy przez Season Passy i LootBoxy?
Gears od War 5 nie rezygnuje całkowicie z mikropłatności. Wciąż dostępne mają być Boosty, czyli płatne przyspieszenie postępów w grze.