Outriders i przerywniki w trakcie rozgrywki. Niedopatrzenie twórców czy celowy zabieg?

zagrano Aktualności o grach Publikacja: 4.03.2021, 12:26 Aktualizacja: 5.03.2021, 12:49
Od tygodnia demo najnowszej gry People Can Fly jest dostępna na niemal wszystkich docelowych platformach, na jakich ukaże się pełna wersja produkcji. Outriders dobrze radzi sobie na Steamie, ale część graczy czy dziennikarzy zwraca uwagę na cutscenki zastępujące animacje skakania czy otwierania drzwi. Jeden z deweloperów warszawskiego studia wyjaśnia, dlaczego zdecydowano się na takie rozwiązanie.
0 Udostępnień

Sztuczki i triki twórców gier

Od dokładnie tygodnia demo Outriders jest dostępna dla wszystkich zainteresowanych – wersję próbną można uruchomić na PS4, PS5, Xboksie One, Xboksie Series X|S i komputerach osobistych (wymagania sprzętowe), w tym w usłudze GeForce Now. Pozytywny odbiór wersji próbnej sprawił, że przedsprzedaż Outriders wskoczyła na siódme miejsce na liście steamowych bestsellerów, jednak część graczy narzeka na wolno rozkręcający się prolog czy problemy z połączeniem się do gry.

Inną rzeczą, która zwróciła uwagę graczy i dziennikarzy growych były cutscenki uruchamiające się, gdy postać wchodziła do nowej lokacji. Prezentują one zazwyczaj skok, otwieranie drzwi lub inną prostą czynność, która w innych gra rozwiązywana jest za pomocą animacji. Element ten nie jest czymś, co psuje rozgrywkę, ale część osób była nimi zwyczajnie poirytowana, co skłoniło deweloperów do zabrania głosu w tej sprawie. Bartek Kmita, dyrektor kreatywny gry, w wywiadzie dla brytyjskiego Eurogamera zauważa, że cutscenka pozwala zamaskować ekran ładowania oraz pozwala zgromadzić wszystkich graczy z drużyny w jednym miejscu.

W Outriders dostępny jest tryb kooperacji do trzech osób, jednak wszyscy gracze muszą znajdować się w jednej lokacji, dlatego jeśli jedna osoba decyduje się na wypad do innej strefy, to automatycznie pozostali członkowie drużyny przenoszą się razem z nią. Kmita dodał, że cutscenki nie znikną całkowicie, jednak twórcy chcą je dopracować, by na premierę gry (1 kwietnia) prezentowały się lepiej.

Zobacz także:
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2. Remaster idealny
Aktualności o grach, 9 lip 2021
Loki w Fortnite
Gry, 30 cze 2021
Nie żyje pierwowzór psa z Fallout 4
Aktualności o grach, 28 cze 2021
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments