PGA 2020: bilety z promocyjnej puli już dostępne!

Michał Małysa Aktualności o grach Publikacja: 1.04.2020, 17:15 Aktualizacja: 1.04.2020, 17:16
O tym, że warto pojawić się na Poznań Game Arena, nie trzeba przekonywać żadnego fana gamingu. Targi gier odbywające się w Poznaniu zbierają rokrocznie kilkudziesięciotysięczną publikę, dlatego odpowiednio wcześniej warto zainteresować się wejściówkami na PGA 2020. Bilety kupić można od października, a 1 kwietnia 2020 roku rozpoczęła się akcja #gramynaserio z atrakcyjnymi przecenami.
pga 2020 bilety
3 Udostępnień

Kwietniowa przecena biletów na PGA 2020

Jak informują w informacji prasowej Międzynarodowe Targi Poznańskie, od 1 kwietnia 2020 nabyć można bilety na PGA 2020 w promocyjnych cenach. Należy się jednak spieszyć, gdyż pula przecenionych biletów jest ograniczona. Znajdują się w niej:

  • 33 bilety weekend tańsze o 33%
  • 50 biletów na „dni dla publiczności” przecenione o 50%.

Jak skorzystać z promocji? To proste!

  1. Wchodzimy na stronę platformy biletowej ToBilet.pl.
  2. Wybieramy odpowiedni bilet.
  3. Przy zakupie wybieramy hasło biletowe odpowiadające wybranym wejściówkom (na VIP Day to GramyNaSerioPiątek, na sobotę – GramyNaSerioSobota, na niedzielę – GramyNaSerioNiedziela).

Promocja trwa do niedzieli lub do wyczerpania puli.

Bilety na PGA 2020 dostępne od października

Sprzedaż biletów na PGA 2020 ruszyła niedługo po zakończeniu ubiegłorocznego eventu. Przypomnijmy, że miał on miejsce w weekend 18-20 października, a wśród atrakcji PGA 2019 wymienić należy chociażby świetne koncerty w ramach Epic Game Music, pełne cennych doświadczeń Game Industry Conference czy przebojową pierwszą prezentację Cyberpunk 2077 po polsku. Mimo iż przepytywani przez nas odwiedzający wyczuwali pewne pustki na sali w porównaniu z poprzednimi latami, liczby nie kłamią – przez trzy dni imprezy MTP naliczyło aż 79 347 zwiedzających.

PGA 2020 odbędzie się 9-11 października 2020 roku na Międzynarodowych Targach Poznańskich. W ubiegłym roku impreza przyciągnęła ponad 200 wystawców, którzy kontaktowali się z klientami i fanami w 10 pawilonach pełnych atrakcji. Na 1600 stanowiskach do gier wypróbować najnowsze i przedpremierowe produkcje mogło niemal 80 tysięcy odwiedzających.

Zobacz także:

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o