Premiera Down to Hell w early access na Steamie
Czym jest Down to Hell?
Down To Hell jest dwuwymiarową odpowiedzią na styl rozgrywki znany z Devil May Cry i podobnych klasyków – posiadających głęboki system walki, wzrastający poziom wyzwania i walki z ogromnymi bossami, testujące umiejętności graczy do ich granic. Twórcy podkreślają, że ten charakter gry doprawiono wybranymi elementami chodzonych bijatyk, Soulslike czy Metroidvanii, by zapewnić graczom odpowiednią różnorodność.
Down To Hell posiada ponury, działający na wyobraźnię styl graficzny, zainspirowany okładkami albumów metalowych, najmroczniejszymi odmianami dark fantasy oraz klasycznymi dziełami popkultury, takimi jak legendarna manga Berserk.
Down To Hell – fabuła i klimat gry
Down To Hell przetestuje umiejętności graczy w walce z demonicznymi istotami w klimatycznej oprawie, która zostanie podkreślona muzyką popularnych zespołów metalowych Decapitated oraz KORONAL.
W Down To Hell gracze wcielą się w rolę samotnego, tajemniczego szermierza, związanego długiem zaciągniętym wobec równie enigmatycznej dziewczyny, która niegdyś ocaliła mu życie. Teraz, gdy pojmały ją demoniczne hordy, wojownik musi przedrzeć się aż do samego Piekła, by spróbować ją ocalić.
Down To Hell we wczesnym dostępie
W okresie early access pojawi się 5 dużych epizodów, dostępnych łącznie w cenie startowej wersji EA, wypuszczanych regularnie co 2-3 miesiące. Pierwszy epizod zapewniający do 4 godzin stawiającej wyzwanie zabawy z czterema epickimi walkami z bossami, jest już od dzisiaj dostępny na Steamie.
Następne epizody przyniosą ze sobą nowe lokacje, nową muzykę, nowych wrogów do pokonania oraz rozbudowę systemu walki i więcej magii do wykorzystania, co ma powiększyć głębię rozgrywki. Red Dev Studio zapowiada, że przygotowuje wiele niespodzianek związanych z przyszłymi epizodami i zaprasza do śledzenia swojej strony oficjalnej w celu pozyskiwania najnowszych wiadomości.