Przychody z gier mobilnych cały czas rosną
Wpływy z gier mobilnych wyższe o 11,3 proc. niż rok temu
Najlepszą sytuację ma korporacja technologiczno i inwestycyjno-holdingowa Tencent, która w piątce najlepiej zarabiających gier mobilnych ma aż dwa swoje tytuły, w tym lidera całej stawki: Honor of Kings / Arena of Valor. Tencent w czołowej piątce ma jeszcze jedną swoją produkcję, PUBG Mobile.
Honor of Kings / Arena of Valor od początku roku zarobiło 728 milionów dolarów (kwota ta nie obejmuje wpływów z zewnętrznych sklepów na Androida w Chinach). Cały rynek, o którym mowa, w 2019 r. przyniósł 29,6 miliarda dolarów przychodów. Te wpływy na iOS i Androidzie są wyższe o 11,3 proc. w porównaniu do wpływów z analogicznego okresu z zeszłego roku.
Pozostałe gry w piątce najlepiej zarabiających gier mobilnych to Fate/Grand Order (Sony Aniplex), Moster Strike (Mixi) i Candy Crush Saga (King).