Red Dead Online stanie się samodzielną grą
Red Dead Online dalej będzie dostępne na dotychczasowych platformach
Na początku listopada pisałem o wypowiedzi Straussa Zelnicka, prezesa Take-Two, który sugerował, że gry sprzedawane przez jego firmę są za tanie, a moduły sieciowe z takich gier jak GTA V czy Red Dead Redemption 2 mogą być w przyszłości traktowane jako oddzielne produkcje. Wygląda na to, że przyszłość nadeszła szybciej, niż zakładano, bo GTA Online będzie dostępne na PS5 jako samodzielna gra, a wczoraj poinformowano, że podobny los spotka Red Dead Online.
Z tą jednak różnicą, że sieciowy tryb sieciowy do Red Dead Redemption 2 stanie się samodzielnym bytem na wszystkich dotychczas obsługiwanych platformach i to już od pierwszego grudnia. Gra do 15 lutego przyszłego roku kosztować będzie 4,99 dolarów (około 20 złotych), później cena wzrośnie do około 20 dolarów.
Red Dead Online jako osobna gra nie będzie różnić się zanadto od tego, co znane było graczom do tej pory – wszystkie dotychczas wydane aktualizacje i dodatki będą dostępne w grze, a jej rozmiar ma wynieść 123 GB, z tym że nie wiadomo dla jakiej platformy. Osoby zainteresowane kampanią będą ją mogły kupić z poziomu Red Dead Online, ale jeszcze nie pokazano, jak ma to działać.
Tytuł dostępny będzie na komputerach osobistych (Steam, Epic Games Store, Rockstar Launcher), PS4, Xboksie One, PS5 i Xboksie Series X|S. Oczywiście, do grania w gry na konsolach konieczne będzie posiadanie abonamentu Xbox Live Gold i PS Plus.