Screeny z Cyberpunk 2077 z E3 2019 wywołały burzę w sieci
Cyberpunk 2077 ma pokazać “zepsucie świata przyszłości”
Chwilę po E3 2019 informowaliśmy was o nowych, zaprezentowanych podczas targów screenach z Cyberpunk 2077. Okazuje się, że jeden z nich stał się źródłem gorącej dyskusji w sieci na temat tego, co jeszcze jest zwracaniem uwagi na konkretne sprawy, a co już jest zwykłą prowokacją.
Na jednej z grafik od CD Projekt RED widać kobiecą postać z męskimi genitaliami, która reklamuje napój „Mix It Up – 16 smaków, które uwielbiasz mieszać”. Autorką grafiki jest Kasia Redesiuk z CD Projekt RED. Kobieta już po pierwszych ostrych komentarzach w sieci zabrała głos i wyjaśniła, że takie przedstawienie jednego z elementów świata Cyberpunk 2077 to pokazanie “zepsucia, które opanowało świat przyszłości wykreowany na potrzeby gry”.
Kasia Redesiuk podkreśla, że obecnie także widzimy wiele zabiegów marketingowych ukierunkowanych na hiperseksualizowanie ludzi. Superhit polskiego studia ma pokazać konsekwencje tych praktyk w świecie, w który modyfikacje ciała stały się obsesją społeczeństwa.
Podczas gry w Cyberpunk 2077 jako gracze mamy spotkać osoby, które nie będą zgadzały się na podział płci i które będą się z tym afiszować. Przyjmując takie podejście grafika Redesiuk jest jak najbardziej na miejscu, ale dyskusja na temat “niesmaczności” obrazka potrwa pewnie jeszcze jakiś czas.