Trailer War of the Spark z 11 milionami wyświetleń!
Warstwa multimedialna nigdy nie była mocną stroną Magic: the Gathering
Jeśli pamiętacie wszystkie próby zrobienia z Magic: the Gathering produktu multimedialnego, prawdopodobnie nie macie najlepszego zdania o umiejętnościach Magów z Wybrzeża. Wizards of the Coast, producenci papierowej wersji gry, próbowali z niepowodzeniem odpalać takie projekty jak Duels of the Planeswalkers czy Magic Duels. Był one totalną klęską z jednego prostego powodu – próbowały uprościć i zubożyć grę, której główną zaletą jest nieograniczone wręcz skomplikowanie.
W końcu twórcy gry poszli jednak po rozum do głowy i zdecydowali się zaoferować produkt, który w nowoczesnej i przystępnej szacie graficznej oferuje taką samą rozgrywkę, z jaką mamy do czynienia podczas gry na żywo. Więcej na temat bardzo udanego produktu, jakim jest Magic Arena, opowiedział w wywiadzie Grzegorz „Urlich” Kowalski, polski zawodowy gracz Magic: the Gathering.
Trailer War of the Spark diametralnie zmienia niekorzystną opinię!
Pieniądze hojnie wydawane na marketing widać również w trailerze War of the Spark, najnowszego dodatku do gry Magic: the Gathering. Ścieżka dźwiękowa z piosenką „In the End” Linkin Parku, nieliniowa narracja i emocjonująca opowieść – takiego rozmachu trudno było się spodziewać. Nic więc dziwnego, że oglądalność trailera War of the Spark przekracza właśnie 11 milionów odtworzeń w serwisie YouTube. Zobaczcie sami, skąd tyle entuzjastycznych reakcji:
W dodatek War of the Spark zagrać będzie można od czwartku 25 kwietnia w programie Magic Arena. Na weekend 27-28 kwietnia przewidziane są z kolei turnieje premierowe w papierową wersję Magic: the Gathering. Boostery z kartami z rozszerzenia nabędziemy w sklepach od 3 maja. Głównym motorem napędowym ich sprzedaży ma być fakt, że w każdej paczce pojawi się jeden z trzydziestu sześciu Planeswalkerów, którzy otrzymają w dodatku War of the Spark nowe lub pierwsze karty.