Warhammer: Chaosbane [PORADNIK]

Grzegorz Ćwieluch Poradniki do gier Publikacja: 3.07.2019, 15:00 Aktualizacja: 3.07.2019, 16:58
Waszym największym życiowym zmartwieniem są obecnie trudności z przejściem Warhammer: Chaosbane? Poradnik napisany przez doświadczonego tępiciela Chaosu pomoże wam w doborze odpowiedniej klasy postaci, rozwinięciu bohatera oraz poda taktyki skuteczne w walce na każdym etapie gry.
Warhammer Chaosbane poradnik
0 Udostępnień

Warhammer: Chaosbane – porady ogólne

Zasady co do budowy skutecznych postaci są w Warhamer: Chaosbane proste i takie same dla wszystkich klas.

  • Najważniejszymi współczynnikami są atak i zdrowie, koniec kropka.
  • Poza tymi dwoma liczy się jedynie współczynnik obrażeń i energii do specjalnych ataków. W miarę rozwoju musicie zmieniać jedynie na te opcje, które zadają więcej obrażeń.
  • Jeżeli inwestujecie przedmiotami w atak, to upewnijcie się, że drzewko specjalnych skilli i bonusów daje wam zdrowie. Taka strategia zapewni zbilansowany rozwój.

Warhammer Chaosbane poradnik

  • Każda z postaci w Warhammer: Chaosbane posiada też ładującą się miksturę uleczenia. Pamiętajcie, żeby jej użyć, gdy wasza postać zacznie bełkotać o śmierci. Czasem lepiej użyć jej nawet wcześniej.
  • Zbierajcie też rubinowe obłoki. Ładują one dostępny dla wszystkich postaci współczynnik szału. Kiedy jest za gorąco, warto go użyć, by przetrzebić szeregi wroga.

Warhammer: Chaosbane – klasy postaci

Imperialny Żołnierz

Bohater przeznaczony do walki w zwarciu. Jego klasowa specjalność to atak tarczą. Świetnie radzi sobie nawet z licznymi przeciwnikami. Po pewnym czasie odblokować można atak pistoletem, który jest bardzo przydatny do rozmiękczania zbyt wielkich grup atakujących.

Krasnoludzki Zabójca Trolli

Podobny case co w pierwszym przypadku. W momencie, gdy okryjecie przysłowiowy „skok na bombę” w wykonaniu zabójcy z toporami, używajcie go by destabilizować duże grupy z chorążymi, czempionami czy pomiotami. Przydatny jest również rzut toporem, a w przypadku utraty energii warto salwować się rzutem toporem na łańcuchu, który szybko przeniesie nas z dala od zawieruchy.

Mag Wysokich Elfów

Postać przeznaczona do walki na dystans. Razi przeciwników czarami. Ciekawym rozwiązaniem już na początku gry jest kula energii, którą należy naprowadzać na grupki przeciwników. Naprawdę mocna rzecz! W razie potrzeby ucieczki należy użyć czaru z teleportem. Ma on jednak mankament – musi się naładować i nie można go rzucać co chwilę jak w przypadku skoków Zwiadowcy czy rzutu toporem na łańcuchu Zabójcy.

Zwiadowca Leśnych Elfów

Walka dystansowa za pomocą łuku. Dużym atutem klasowym jest możliwość wykonywania fikołków i wyrolowania goniących za graczem przeciwników. Odkrycie wirującego rzutu nożem sprawia, że zostaniecie „zamurowani” wraz z przeciwnikami na ekranie. Tak jak w przypadku gry magiem, starajcie się nie atakować hord przeciwników w zwarciu, lecz skorzystajcie z czasu, który macie zanim się do was zbliżą.

Czego wystrzegać się w Warhammer: Chaosbane? Poradnik przetrwania

Nuln – kanały, ulice miasta i Wielki Nieczysty

Nurglingi i kultyści nie stanowią zbytniego zagrożenia. Starajcie się najpierw atakować kultystów z bronią zasięgową i ungory z łukami.

Gdy pojawią się powiernicy plagi (demony z jednym okiem i jednym rogiem), skupcie uwagę na chorążych. Jeżeli pojawi się tego rodzaju demon ze sztandarem, najpierw musicie zlikwidować właśnie jego, bo może zrobić się za gorąco.

Kiedy napotkacie na swojej drodze pomiot chaosu (to te pękate, wytrzymałe, które wybuchają po zabiciu), ładujcie w niego najsilniejszy atak jaki macie do oporu, nie zapominając o napoju uzdrowienia oraz szybkim oddaleniu się, gdy wybuchnie.

Na tym etapie walka z Mutalith Vortex Beasts jest raczej skazana na klęskę, nawet kiedy uruchomicie szał. Postać na początku gry jest po prostu za słaba, by stawić im czoła.

Bossem jest Great Unclean One (Wielki Nieczysty). Uważajcie na promień i uciekajcie przed jego namierzaniem. Każda z postaci ma swoje lepsze lub gorsze sposoby na szybką ucieczkę z danego pola, które scharakteryzowaliśmy w poprzedniej sekcji poradnika do Warhammer: Chaosbane.

Początek jest w przypadku tej gry najtrudniejszy. Kolejni bossowie będą słabsi, ponieważ wasza postać będzie coraz potężniejsza.

Kislev, zrujnowane Praag i Żądny Krwi

Z kultystami Khorne’a będzie podobnie jak z kultystami Nurgle’a – dacie sobie radę, bo są słabi. Hounds of Khorne też nie powinni stanowić problemu. Problemem będą za to krwiopuszcze. Bloodlettersi, podobnie jak Plagubearersi Nurgle’a, są w większej liczbie niebezpieczni, a z chorążym cholernie niebezpieczni. Zdejmijcie najpierw chorążego.

Taktyka na chaos spawnów taka sama jak w Nuln.

Nowością będą jeźdźcy na juggernautach. Oni mogą sprawić problemy w towarzystwie Bloodlettersów. Dla bezpieczeństwa zdejmijcie ich szałem. To dobra okazja na jego wykorzystanie.

Bloodthirster nie jest zbyt szybki, więc wykorzystajcie to. Unikajcie jego ciosów i kitrajcie się na schodach, gdy reszta planszy jest zagrożona. Rozwalajcie obeliski, a gdy plansza jest czysta, walcie w niego czym popadnie.

Norska, opuszczone miasto Wysokich Elfów i Strażnik Tajemnic

Kultystów i ungory likwidujcie swoimi metodami – tak jak do tej pory. Taka sama taktyka z chorążymi jak do tej pory. To samo tyczy się chaos spawnów. Pojawią się tu też Deamonettes of Slaanesh na Slaanesh Fiendach, które będą sporym problemem. Ubić trzeba najpierw wierzchowca, a potem demonetkę.

Pojawiają się tutaj jednostki z czarem przyciągania – mogą być problematyczne dla zasięgowych postaci (maga i zwiadowcy), ale dla żołnierza i zabójcy to tylko przysługa dla miecza i topora.

Strażnik Tajemnic nie powinien sprawić kłopotu, jeżeli odpowiednio dobierzecie najlepsze ciosy jakie macie do dyspozycji. Unikajcie jego ataku obszarowego i wszystko będzie okay.

Pustkowia Chaosu, Twierdza Tzeentcha i Zmieniający Drogi

Wszystko, czego do tej pory nauczyliście się o grze dzięki naszemu poradnikowi Warhammer: Chaosbane, przyda się też tutaj. Uważajcie na czempionów, chorążych i chaos spawny.

Pojawią się tu jednostki z czarem odpychania, które sprawią problem bohaterom walczącym w zwarciu, ale czar nie zrobi wrażenia na magu i zwiadowcy.

Na tym etapie walka z bestiami mutalith będzie pestką. Szał ciał i jazda, jazda, jazda.

Zmieniający Drogi będzie pojawiał się w różnych częściach planszy. Musicie nauczyć się rozpoznawać gdzie, po czym unikać jego ataków. Nie powinno być żadnych niespodzianek. Pamiętajcie jeszcze tylko, że farmić energię możecie na pomniejszych demonach, które mu pomagają.


To wszystko, czego potrzeba z poradnika Warhammer: Chaosbane, aby bez większych problemów poradzić sobie z przejściem gry. Miłej zabawy!

Zobacz także:
Fort Triumph z dużą aktualizacją
Aktualności o grach, 24 Wrz 2019

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o