Gamescom 2020. Data i szczegóły sieciowego eventu już znane
Artykuł na temat eventu Gamescom 2020 porusza następujące tematy:
Kiedy i czy odbędzie się Gamescom 2020?
Z dużymi targami gier nie jest w czasach pandemii kolorowo. W czerwcu z kalendarza eventowego dla branży gier wypadnie na pewno E3, a wczoraj informowaliśmy o anulowaniu BlizzConu 2020. Wakacyjne wydarzenie odbywające się rokrocznie w Kolonii będzie musiało z kolei przenieść się do sfery wirtualnej. Organizatorzy przygotowali już program i przedstawiają go na harmonogramie:
Gamescom 2020 rozpocznie 27 sierpnia za sprawą Opening Night Live prowadzonej przez Geoffa Keighleya i potrwa do 30 sierpnia. Co zobaczymy na poszczególnych punktach niemieckiej imprezy?
Program będzie dostosowany do wymagań sieciowych
Jakich punktów programu mogą spodziewać się gracze, którzy zbiorą się przed ekranami, aby śledzić Gamescom 2020?
- Opening Night Live – prowadzone przez Geoffa Keighleya show, na którym poznamy zapowiedzi najistotniejszych tegorocznych premier. Od tej imprezy zaczyna się zwyczajowo Gamescom i nie inaczej będzie w 2020 roku.
- gamescom studio – wywiady z producentami najpopularniejszych gier, z których dowiemy się zakulisowych informacji o najświeższych zapowiedziach.
- gamescom: Awesome Indies – zapowiedzi najnowszych gier niezależnych.
- gamescom: Daily Show – codzienne informacje o najważniejszych wydarzeniach Gamescomu, podsumowanie oraz pogłębienie poruszanych zagadnień.
- gamescom: Best of Show – zamykająca Gamescom 2020 impreza, na której podsumowany zostaną najjaśniejsze punkty eventu.
Czy będziemy musieli kupić bilety?
O ile organizatorzy obiecali już zwrócić koszty wejściówek, nie wiemy jeszcze, czy do oglądania Gamescom 2020 w formie wirtualnej kupować będziemy musieli jakiekolwiek bilety. Jeżeli tak będzie, a obiecywane formaty cyfrowe oznaczać będą konieczność zapłacenia za uczestnictwo w evencie, z pewnością poinformowani zostaniemy o tym bardzo szybko.
Jak na razie nie spodziewamy się jednak, aby bilety na Gamescom 2020 były konieczne w przypadku organizacji wydarzenia wyłącznie w formie wirtualnej.