Call Of Duty: MW zarobiło 600 mln dolarów w trzy dni

Michał Małysa Aktualności o grach Publikacja: 30.10.2019, 16:00 Aktualizacja: 30.10.2019, 16:00
Jeżeli przez pierwsze trzy dni na rynku gra zarabia więcej niż największy kinowy hit roku, to znaczy, że jej twórcy stanęli na wysokości zadania. Activision chwali się rekordami i nic dziwnego - zysk z Call of Duty: Modern Warfare jest olbrzymi. Jakie sukcesy osiągnął nowy CoD?
call of duty modern warfare przed premiera
0 Udostępnień

Rekordowa sprzedaż Call of Duty: Modern Warfare

Jak chwali się Activision, piątkowa premiera wysoko ocenionego Call of Duty: Modern Warfare była rekordowa pod wieloma względami. Za sprawą samych sprzedanych egzemplarzy twórcom produkcji udało się zarobić 600 mln dolarów przez pierwsze trzy dni od wyjścia gry na rynek, ale jest to tylko najbardziej imponujący spośród kilku rekordów pobitych przez nowego CoD-a.

Call of Duty: Modern Warfare osiągnęło następujące sukcesy:

  • tytuł ten sprzedał się w większej ilości egzemplarzy przez pierwsze trzy dni niż jakakolwiek inna gra marki Call of Duty na konsole tej generacji,
  • to najlepiej sprzedająca się gra premium 2019 roku,
  • to najlepiej sprzedająca się cyfrowo gra podczas weekendu premierowego w historii Activision,
  • w pierwsze trzy dni Call of Duty: Modern Warfare zarobiło ponad dwa razy więcej niż Joker podczas otwarcia box office,
  • nowy CoD zaliczył w PlayStation Network najwyższą ilością cyfrowych zamówień przedpremierowych oraz najwyższą sprzedażą cyfrową przez pierwsze trzy dni w historii PlayStation 4,
  • produkcja stała się najwyżej sprzedającym się Call of Duty w premierowy weekend na PC.

Dane o sprzedaży Call of Duty: Modern Warfare składają się z danych o sprzedaży pudełkowej i cyfrowej oraz przychodach z niej, włącznie z pakietem DLC Defender, dla trzech dni otwarcia następujących po premierze. Dane o sprzedaży bazują na informacjach pozyskanych u klientów dystrybutorów oraz danych i estymacjach Activision.

Źródło: Activision. Grafika: materiały prasowe.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments