GAMESCOM 2019: Death Stranding z nowymi mechanikami
Death Stranding na nowym gameplayu z Gamescom 2019
W trakcie ceremonii otwierającej tegoroczne targi Gamescom 2019 w Kolonii Hideo Kojima był największą gwiazdą prezentacji o nazwie Opening Night Live. Wśród entuzjastycznych reakcji tłumu japoński twórca gier zaprezentował pierwszy niepoucinany gameplay Death Stranding.
Na filmiku odgrywany przez Normana Reedusa Sam wstaje, oddaje mocz (za sprawą którego pojawia się gigantyczny grzyb) i wspina się na platformę, gdzie hologram odgrywany przez Geoffa Keighleya prosi go o pomoc, a następnie spada w dół klifu i usypia dziecko. Tak wygląda to w największym skrócie, a na co warto zwrócić uwagę w szerszym kontekście?
Mechaniki z Death Stranding, na które warto zwrócić uwagę
Gameplay Death Stranding zaprezentowany na Gamescom 2019 przez Hideo Kojimę zwrócił naszą uwagę na kilka ciekawych elementów. Choć szczegóły na temat potencjalnej rewolucyjności produkcji nadal są niejasne, znamy też ogólny cel głównego bohatera.
- Celem Sama jest połączenie rozproszonych miast ze świata gry Death Stranding, w czym znacząco pomóc ma dostarczanie przesyłek takich jak te z gameplayu.
- Najwięcej emocji wywołała sekwencja z oddawaniem moczu. Nie jest to bezsensowny dodatek mający dać wrażenie immersywności, lecz istotna część gameplau. Mocz służył będzie jak broń i powodował wyrastanie „dobrych rzeczy”. Swoją prywatność Sam chronił będzie poprzez odpowiednie obracanie się względem przesuwanej przez gracza kamery.
- Na Gamescomie 2019 ujawniona została także nowa postać: Mama. Zbędne będą wszelkie opisy, to trzeba po prostu obejrzeć!
Wydaje się, że może być to naprawdę nietuzinkowa gra, chociaż ostatecznie przekonamy się co do jakości samej rozgrywki w dzień premiery Death Stranding, czyli 8 listopada 2019 roku. Oprócz co najmniej dziwnego charakteru gry materiały z Gamescom 2019 podkreślają jeszcze jedno: grafika w Death Stranding będzie naprawdę niesamowita!