Death Stranding – kamienie milowe Hideo Kojimy

Michał Małysa Premiery i zapowiedzi Publikacja: 3.06.2019, 12:00 Aktualizacja: 5.11.2019, 17:42
Chociaż wielu graczy nastawionych na akcję może nie czuć ekscytacji związanej z zapowiedziami superhitu tworzonego przez Hideo Kojimę, Death Stranding wyrasta na jedną z najważniejszych premier obecnej generacji PlayStation. Twórca wyjawił właśnie kolejne szczegóły dotyczące powstawania tytułu.
death stranding trailer
12 Udostępnień

Co pewnego wiemy już o Death Stranding

O Death Stranding mówi się od dłuższego czasu, jednak dopiero ostatni tydzień przyniósł nam prawdziwy zalew informacji o powstającej superprodukcji Hideo Kojimy. Co najważniejsze, znana jest już data premiery Death Stranding, zapowiedziana na 8 listopada 2019 roku.

Choć wygląda na to, że pełne poznanie szczegółów mechanicznych i fabularnych tego tajemniczego tytułu przyniesie nam dopiero premiera oraz osobista rozgrywka, mamy też kilka innych pewników.

  • Death Stranding wypełnione ma być przerywnikami filmowymi. Z wypowiedzi Hideo Kojimy wywnioskować można, że powinno być ich więcej niż w recenzowanym przez nas Days Gone, w przypadku którego zwracaliśmy uwagę na sporą filmowość rozgrywki.
  • W warstwie mechanicznej Death Stranding nacisk położony ma być na eksplorację oraz skradanie. Branża gier wciąż czeka na przełom szczególnie w tym drugim elemencie, bowiem z ostatnich hitów Assassin’s Creed Odyssey mocno poszło w stronę RPG akcji, a A Plague Tale: Innocence rozmyślnie zabiło innowacje niezbyt wysokim poziomem trudności.

  • Death Stranding tworzone jest na silniku Decima, na którym powstało już kilka hitów na wyłączność dla PlayStation 4: Killzone Shadow Fall, Until Dawn czy Horizon Zero Dawn.
  • W obsadzie Death Stranding znaleźli się między innymi Guillermo del Toro, Norman Reedus, Mad Mikkelsen, Léa Seydoux czy sam Hideo Kojima. Takim zestawem nazwisk obdarzyć można byłoby niejeden hit kinowego box office!

Dzięki ostatnim wiadomościom Hideo Kojimy opublikowanym na Twitterze dowiedzieliśmy się, jak przebiegały prace nad grą.

Hideo Kojima wyjawia historię Death Stranding

Z tweetów opublikowanych przez Hideo Kojimę wynika, iż wiele istotnych kamieni milowych w tworzeniu Death Stranding zostało osiągniętych już przed kilkoma laty. Okazuje się, że role Normana Reedusa oraz Madsa Mikkelsena dogadane były już w 2016 roku!

Należycie do graczy wyczekujących nowego dzieła Kojimy niczym przyjścia Mesjasza, czy fajerwerki i udziwnienia mechaniczno-fabularne nie robią na was zbyt wielkiego wrażenia?

Źródło: Eurogamer.net. Grafika: materiały prasowe.

Zobacz także:

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o