IKEA rajem dla graczy i fanów seriali?
IKEA z produktami dedykowanymi dla graczy
IKEA ma grono oddanych zwolenników, ale również sporo zaciekłych przeciwników. Stałe poszerzanie oferty produktowej o przedmioty dla kolejnych grup odbiorców przysporzyć może szwedzkiemu gigantowi i tych pierwszych, i tych drugich. Tym razem IKEA pokusić chce się o zdobycie kolejnych klientów wśród graczy. Pomóc ma w tym współpraca z firmą Unyq oraz esportową Arena Academy.
Na pierwszy ogień pójdą więc trzy produkty dedykowane dla graczy. To gadżety, które nie zrobią może z nabywcy bohatera we własnym domu, ale dalecy jesteśmy również od deprecjonowania ich wartości. Powstała dzięki technologii druku 3D seria UPPKOPPLA składa się z bungee dla myszki komputerowej (stojak stabilizujący kabel od myszki) za 40 dolarów, wymienne klawisze WASD za 25 dolarów oraz stabilizująca nadgarstek opaska za 50 dolarów.
Ze względu na użycie druku 3D wszystkie ono mogą być łatwo spersonalizowane, jednak jeszcze trochę na nie poczekamy – do sprzedaży na całym świecie trafić mają dopiero w przyszłym roku. To jednak niejedyny powód, dla którego fani kultury dystrybuowanej za pośrednictwem nowych technologii mogli usłyszeć ostatnimi czasy o szwedzkiej firmie.
Pokoje z Friends i Stranger Things w IKEA
Kilka dni wcześniej furorę w internecie zrobiła propozycja produktowa przygotowana przez oddział firmy IKEA umiejscowiony w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Jeżeli jesteście fanami klasycznych seriali (lub nie możecie się doczekać dawki równie klasycznej nostalgii z trzeciego sezonu Stranger Things) z pewnością trafią do was wystroje wnętrz wzorowane na popularnych serialach.
Wystroje były przygotowywane we współpracy ze scenarzystami seriali przez kilka miesięcy i wydają się idealnie oddawać klimat produkcji, na jakich były wzorowane. O ile noc spędzona w pokoju ze Stranger Things raczej nie byłaby najspokojniejszą nocą w życiu, tak trudno byłoby nie docenić życia w przytulnych pomieszczeniach wzorowanych na salonie Simpsonów czy pokoju dziennym z Przyjaciół!
Źródło: Screen Rant, The Verge. Grafika: materiały prasowe.