Mikropłatności w AC Valhalla. Możliwość kupna bonusu do punktów doświadczenia
Dodatkowe punkty doświadczenia za prawdziwe pieniądze
Ubisoft realizuje popremierowy plan wsparcia Assassin’s Creed Valhalla i oprócz przygotowywania dodatków, do gry trafiają również aktualizacje poprawiające błędy (których w Valhalli nie brakuje, o czym pisał Dominik w swojej recenzji) czy dodające nowe funkcje. Mikropłatności w tej serii nie są czymś nowym, a dodatkowe elementy, które można było kupić za walutę premium, znalazły się już w Assassin’s Creed Origins i Odyssey.
W Assassin’s Creed Valhalla jeszcze przed premierą były dostępne mikropłatności, jednak ograniczały się one do elementów kosmetycznych. Teraz Ubisoft zdecydował się na dodanie bonusu do punktów doświadczenia, co – jak skomentował jeden z pracowników firmy na łamach Game Informera – ma pomóc graczom w odkryciu wszystkich sekretów Valhalli:
Ponieważ dostępnych jest coraz więcej treści popremierowych, chcemy dać graczom możliwość przyspieszenia postępów. Dzięki narzędziom gracze, którzy nie mają czasu na pełne zbadanie świata Assassin’s Creed Valhalla, mogą zdobyć najlepszy sprzęt w grze, a także inne przedmioty, przyspieszając swój postęp.
50-procentowy bonus jest stały i kosztuje 1000 kredytów Heliksa (wspomniana wcześniej waluta premium, którą zdobyć można tylko poprzez wydanie prawdziwych pieniędzy), czyli około 10 dolarów. Co więcej, taki sam bonus można kupić w zestawie ze stałym „boostem” do zdobywanych pieniędzy – całość kosztuje wówczas 1500 kredytów Heliksa.
Gracze spokojnie podeszli do omawianego bonusu, ale w komentarzach można przeczytać o braku wcześniejszej komunikacji wprowadzanych opcji. Warto pamiętać, że zarówno bonus do doświadczenia, jak i pieniędzy są opcjonalne i nie są wymagane do rozgrywki.
No niestety, nie wolno kupować ich gier jeżeli w przyszłych ich grach nie chcecie sklepu, mi to wisi ja z Ubisoftem skończyłem i skończę z każdym developrerem wydającym gry z mikro. Będę grał w starocie albo w ogóle, nie mam z tym problemu.