Opowieści Podręcznej – trailer na Super Bowl
To coś więcej niż zwykłe reklamy
Ponad 100 milionów widzów, którzy zebrali się przed telewizorami głównie po to, aby obejrzeć twoją reklamę – tak właśnie mógłby być promowany wśród reklamodawców czas antenowy podczas finału Super Bowl, gdyby tylko potrzebował jakiejkolwiek promocji. Kilka milionów dolarów płaconych za trzydzieści sekund spotu w trakcie finału rozgrywek NFL może się wydawać szaleństwem, ale największe firmy rokrocznie wykładają pieniądze takiego kalibru na stół. Wszystko po to, aby o ich reklamach przez kolejne kilka dni mówił cały świat.
Wśród marek samochodów oraz produktów spożywczych do grona reklamodawców coraz śmielej pukać zaczynają producenci seriali. Choć wszystko wskazuje na to, że w tym roku show zostało całkowicie skradzione przez potężną kombinację Gra o Tron i Budweiser, swoje pięć minut miały także Opowieści podręcznej. Jak udało się je wykorzystać?
Opowieści Podręcznej – trailer z okazji Super Bowl
Dystopijna historia na podstawie klasycznej powieści Margaret Atwood bije rekordy popularności również w wersji serialowej. Produkowane przez platformę Hulu Opowieści Podręcznej doczekają się wkrótce trzeciego sezonu, o którym przypomina reklama wyświetlana w trakcie tegorocznego finału Super Bowl.
Aż ciarki przechodzą!