Opowieści Podręcznej – trailer na Super Bowl

Michał Małysa Seriale Publikacja: 4.02.2019, 6:06 Aktualizacja: 4.02.2019, 6:06
Reklamy emitowane w trakcie finału Super Bowl kosztują reklamodawców grube miliony. Do producentów samochodów oraz produktów żywnościowych w wyścigu na najlepszą reklamę coraz śmielej dobijają twórcy seriali. Jak radzi sobie Hulu z trailerem trzeciego sezonu Opowieści Podręcznej?
opowiesci podrecznej
0 Udostępnień

To coś więcej niż zwykłe reklamy

Ponad 100 milionów widzów, którzy zebrali się przed telewizorami głównie po to, aby obejrzeć twoją reklamę – tak właśnie mógłby być promowany wśród reklamodawców czas antenowy podczas finału Super Bowl, gdyby tylko potrzebował jakiejkolwiek promocji. Kilka milionów dolarów płaconych za trzydzieści sekund spotu w trakcie finału rozgrywek NFL może się wydawać szaleństwem, ale największe firmy rokrocznie wykładają pieniądze takiego kalibru na stół. Wszystko po to, aby o ich reklamach przez kolejne kilka dni mówił cały świat.

super bowl

Wśród marek samochodów oraz produktów spożywczych do grona reklamodawców coraz śmielej pukać zaczynają producenci seriali. Choć wszystko wskazuje na to, że w tym roku show zostało całkowicie skradzione przez potężną kombinację Gra o Tron i Budweiser, swoje pięć minut miały także Opowieści podręcznej. Jak udało się je wykorzystać?

Opowieści Podręcznej – trailer z okazji Super Bowl

Dystopijna historia na podstawie klasycznej powieści Margaret Atwood bije rekordy popularności również w wersji serialowej. Produkowane przez platformę Hulu Opowieści Podręcznej doczekają się wkrótce trzeciego sezonu, o którym przypomina reklama wyświetlana w trakcie tegorocznego finału Super Bowl.

Aż ciarki przechodzą!

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments