The Last of Us 2. Seattle to naturalna lokacja dla tej gry

Michał Małysa Aktualności o grach Publikacja: 5.06.2020, 16:47 Aktualizacja: 5.06.2020, 16:47
Neil Druckmann opowiada, czemu Seattle wydaje mu się optymalną miejscówką dla akcji The Last of Us 2. Produkcja studia Naughty Dog nie będzie umiejscowiona w otwartym świecie, więc producenci mają okazję do poprowadzenia gracza starannie dobranymi ścieżkami.
The Last of Us Part 2
0 Udostępnień

Czemu akcja The Last of Us 2 rozgrywa się w Seattle?

W przeprowadzonym przez portal IGN wywiadzie na temat czerwcowej premiery hitu Naughty Dog game director The Last of Us 2 poświęcił sporo uwagi obszarowi, na którym rozgrywała będzie się akcja jednego z ostatnich wielkich exclusive’ów na PlayStation 4.

Jak podkreśla Neil Druckmann, Seattle wydawało mu się naturalne jako miejsce akcji The Last of Us 2. – Jednym z powodów, dla którego wybraliśmy Seattle, jest zróżnicowanie lokacji w obrębie miasta. Wiemy, że gracze spędzą w nim dużo czasu i, jak w przypadku każdej dobrej gry od Naughty Dog, potrzebowaliśmy zmian w obszarze stylistyki oraz lokacji – powiedział dziennikarzowi IGN.

Od pomysłu do wykonania

Proces twórczy The Last of Us 2 nie był najkrótszy, wszak o pierwszych potencjalnych datach wypuszczenia gry na rynek spekulowało się jeszcze w 2018 roku. Jak pomysł przerodził się w konkretne efekty? – Zespół przestudiował architekturę miasta, zieleń rosnącą w tej części kraju. Przeskanowali różne materiały, aby można było zrobić coś autentycznego – opowiada Druckmann. Wiązało się to z wieloma wyzwaniami. – Następnie projektanci poziomów  musieli przestudiować architekturę, co pozwoliła znaleźć interesujące lokacje do eksploracji lub zagadek środowiskowych napędzanych przez nasz nowy system fizyki – dodał.

Jak konkretnie konstrukcja Seattle wpłynie na mechanikę The Last of Us 2 oraz walkę z wrogami? – Mamy Stalkerów, którzy są przytuleni do ścian i czasami martwi i nic nie robią, a czasami odrywają się od ściany, aby szarżować na ciebie – podał przykład. Najnowsza gra od studia Naughy Dog ukaże się już 19 czerwca, wyłącznie na PlayStation 4. Jak na razie jest to największy tytuł 2020 roku i mamy nadzieję, że dorówna oczekiwaniom graczy. Te są zaś naprawdę spore!

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments