The Last of Us 2. Naughty Dog obiecuje sporą przystępność
Twórcy The Last of Us 2 obiecują sporą przystępność
Jak donosi Game Rant, stojące za The Last of Us 2 studio Naughty Dog przygotowało najbardziej przystępną dla graczy produkcję w swojej historii. Jest to związane z liczbą możliwych do ręcznego przystosowania elementów rozgrywki, znacznie większą niż w przypadku poprzednich tytułów deweloperów z Santa Monica.
Jakie funkcje The Last of Us 2 będziemy mogli ustawić ręcznie? Oprócz standardowych kwestii związanych z napisami oraz rozmiarem interfejsu, dostępny będzie także tryb z wysokim kontrastem. Słabo widzący gracze będą mogli dzięki temu dostrzegać wszystkie postaci na ekranie. Bohaterowie oraz sprzymierzeńcy mają być wówczas prezentowani na niebiesko, wrogowie na czerwono, a wszystko pozostałe wyświetlało będzie się jako szare.
Cieszy, że kolejne studio tworzące gry AAA chce poświęcić czas na szukanie rozwiązań, które uczynią najlepsze tytuły przystępnymi także dla graczy mających problemy zdrowotne.
To nie jest pierwszy hit studia Naughty Dog
Warto przypomnieć, że The Last of Us 2 nie jest pierwszym hitem tworzonym przez Naughty Dog. Oprócz tytułu najbardziej oczywistego, czyli pierwszej odsłony TLoU, studio to stworzyło między innymi:
- Crash Bandicoot (1996)
- Jak & Daxter: The Precursor Legacy (2001)
- Uncharted: Fortuna Drake’a (2007)
- Uncharted 2: Pośród złodziei (2009)
- Uncharted 3: Oszustwo Drake’a (2011)
- Uncharted 4: Kres złodzieja (2016)
Spośród tych gier tylko Fortuna Drake’a miała na Metacriticu średnią ocen recenzentów mniejszą niż 90/100! Jesteśmy przekonani, że premiera The Last of Us 2 również okaże się sukcesem. Czy mamy rację, dowiemy się już 19 czerwca!