Trailer The Pillar, DLC gry Shadow of the Tomb Raider
Gry nie uratuje, ale fanom powinien się spodobać
Jak pisaliśmy w naszej recenzji Shadow of the Tomb Raider, jest to gra dość solidna, ale bez przesady. O ile oceny recenzentów były umiarkowanie dobre, tak nieznany dokładniej wolumen sprzedaży tytułu musiał być dość kiepski. Producenci bardzo szybko zdecydowali się bowiem na spore przeceny. Zaledwie miesiąc po premierze cena za wersję standardową została obniżona o 34%, a najbardziej wypasiona wersja „Croft Edition” aż o 47. Nic dziwnego, że oceny Shadow of the Tomb Raider natychmiastowo zostały zaniżone przez pierwszych nabywców tytułu.
Trzeba byłoby wykazać się sporą dawką optymizmu, aby ratunku dla tej gry upatrywać w jej dodatkach. Są one raczej produktami dla fanów oraz posiadaczy seasonal passa. Wczoraj miała miejsce premiera The Pillar, drugiego płatnego rozszerzenia przygód Lary Croft. W chwili pisania premierowego newsa nie znaliśmy jeszcze wielu szczegółów na temat tego DLC, jako że jego kampania reklamowa ruszyła stosunkowo późno.
Premierowy Trailer The Pillar ujawnia więcej szczegółów
Więcej na temat dodatku dowiedzieliśmy się z chwilą, gdy trafił on na Steam oraz do elektronicznych sklepów konsoli PlayStation oraz Xbox. Prócz krótkiego wątku fabularnego zawierał będzie on strój Sinchi Chiqi, Łuk Zaprzysiężonej oraz wyposaży bohaterkę w zdolność Tysiąc Oczu, pozwalającą Larze korzystać z Instynktu Przetrwania podczas przemieszczania się w koronach drzew lub na ukrytych ścianach.
I właściwie tyle. Na temat walki z niesprzyjającymi warunkami pogodowymi wiedzieliśmy już wcześniej, chociaż nadal warto zobaczyć, jak wprowadza je trailer The Pillar:
Trailer The Pillar reklamuje drugie DLC do gry Shadow of the Tomb Raider, które miało swoją premierę 18 grudnia 2018 roku. Do cieszenia się nową przygodą Lary Croft wymagana jest podstawowa wersja gry. Jak zostało już zaznaczone – może nie najwybitniejsza, ale znacząco przeceniona.
Kolejne dodatki (zaplanowano ich aż siedem) kosztować będą po 20,99 zł. Istnieje również możliwość kupienia całego pakietu w ramach przepustki sezonowej, której cena wynosi 125,90 zł. Za dystrybucję gry w Polsce odpowiada Cenega.