Apple Arcade już w tym miesiącu. Znamy szczegóły

Michał Małysa Sprzęt Publikacja: 11.09.2019, 16:30 Aktualizacja: 25.09.2019, 10:16
19 września w ponad 150 krajach na całym świecie ruszy gamingowa usługa subskrypcyjna zapowiedziana na marcowej konferencji Apple. Tydzień przed startem gigant z Cupertino ujawnia szczegóły co do oferty abonamentowej. Apple Arcade kosztowało będzie 24,99 zł miesięcznie.
apple arcade szczegoly
10 Udostępnień

Kolejna usługa abonamentowa dla graczy już za rogiem

Na marcowej konferencji Apple ujawnione zostały szczegóły dotyczące kilku planów abonamentowych giganta z Cupertino. Jednym z nich była usługa Apple Arcade, która nie wzbudziła w świecie gamingowym zbyt wiele entuzjazmu. Był to okres ogłaszania przełomowych inicjatyw takich jak Project xCloud czy Google Stadia, więc zwyczajna subskrypcja na produkcje z urządzeń Apple nie robiła zbyt wielkiego wrażenia. Czy bardziej szczegółowe informacje coś zmienią?

O szczegółach nowej usługi abonamentowej w trakcie wczorajszej konferencji, na której zaprezentowano również nowego iPhone’a 11, opowiedział Phil Schiller, wiceprezes działu marketingowego w Apple. – Jesteśmy podekscytowani ze startu Apple Arcade. Wybór ponad 100 nowych oraz tworzonych na wyłączność produkcji od wielu najlepszych deweloperów z całego świata idealnie uzupełnia olbrzymi katalog gier w App Store – powiedział. Co dokładniej zostało zapowiedziane?

Apple Arcade – szczegóły

Oto kilka ciekawych szczegółów na temat Apple Arcade, najnowszej usługi abonamentowej Apple przeznaczonej dla graczy:

  • Abonament Apple Arcade kosztował będzie 24,99 zł/miesiąc, a dla chętnych dostępny jest darmowy miesiąc na wypróbowanie usługi.
  • W ramach usługi będzie dostępne na start ponad 100 nowych gier z nieograniczonym dostępem, w tym produkcje exclusive takie jak LEGO Brawls, Where Cards Fall, The Pathless czy Oceanhorn 2: Knights of the Lost Realm.
  • Abonament dzielić będzie można z pięcioma członkami rodziny.
  • Apple Arcade pozbawione będzie reklam oraz mikrotransakcji.
  • Do działania poszczególnych produkcji nie będzie potrzebne połączenie z internetem.
  • W gry będzie można pykać na iPhone’ie, iPadzie, Macu i Apple TV.

Wygląda to zdecydowanie lepiej niż w dzień ogłoszenia usługi. Znając szczegóły i listę naprawdę fajnych gierek, użytkownicy sprzętu Apple z inklinacjami do częstego grania mają do wyboru kolejną świetną usługę abonamentową. Jak na razie wydaje się ona atrakcyjniejsza niż analogiczna subskrypcja Google Play Pass, ale zobaczymy, co przyniesie przyszłość.

Zobacz także:
Xbox Game Pass: siedem nowych gier w subskrypcji
Aktualności o grach, 23 Paź 2019
The Outer Worlds: oceny wskazują na fantastyczne RPG!
Aktualności o grach, 23 Paź 2019

Dodaj komentarz

avatar
  Subscribe  
Powiadom o