Doom Slayer powróci? Twórcy Doom Eternal kreślą przyszłość serii
Hugo Martin, reżyser zeszłorocznego Doom Eternal, w wywiadzie dla Polygonu zdradził, że on i zespół z id Software nie odłożyli na półkę wątku głównego bohatera serii.
Hugo Martin, reżyser zeszłorocznego Doom Eternal, w wywiadzie dla Polygonu zdradził, że on i zespół z id Software nie odłożyli na półkę wątku głównego bohatera serii.
Zdaniem wydawcy Paradise Lost przygodówka trafiła do ponad 12 tys. użytkowników Steama. To wynik większy od oczekiwań firmy.
Aktualizacja 1.2 do Cyberpunk 2077 trafiła wczoraj w ręce graczy, jednak nie wszyscy są nią zachwyceni. Opinie są podzielone.
Studio Facepunch ujawniło, kiedy można spodziewać się premiery Rusta na konsolach poprzedniej generacji. Produkcja ma być całkowicie oddzielną grą rozwijaną niezależnie od wersji pecetowej.
Microsoft poinformował o kolejnych grach niezależnych, które od dnia swojej premiery będą dostępne w Game Passie. Część z nich dostępna będzie jeszcze w tym roku.
CD Projekt opublikował ogromną listę zmian, jakie przyniesie grze Cyberpunk 2077 aktualizacja 1.2. Poprawki dotyczyć będą zarówno kwestii technicznych, jak i rozgrywki.
Z BioWare pożegnał się Jonathan Warner. Deweloper dołączył do dwóch innych weteranów studia, którzy odeszli z BioWare – Casey Hudson i Mark Darrah zrobili to jeszcze w zeszłym roku.
Capcom pochwalił się wynikami sprzedaży swojej najnowszej produkcji. Liczba kopii Monster Hunter Rise, która została wysłana do sklepów, przekroczyła 4 miliony.
Darby McDevitt, jeden ze scenarzystów serii Assassin's Creed, poinformował o swoim odejściu z Ubisoftu. W kanadyjskim oddziale firmy spędził ponad 10 la.