Patch 1.2 do Cyberpunk 2077 już dostępny. Podzielone opinie wśród graczy

zagrano Aktualności o grach Publikacja: 30.03.2021, 14:49 Aktualizacja: 30.03.2021, 14:49
CD Projekt ujawnił obszerną listę poprawek, jakie znajdą się w aktualizacji 1.2 do Cyberpunk 2077 i jeszcze tego samego dnia łatka, całkiem obszerna trzeba przyznać, pojawiła się na serwerach gry. Choć aktualizacja przynosi wiele zmian i poprawia sporą część niedociągnięć, to dalej wielu graczy, zwłaszcza tych posiadających konsole poprzedniej generacji, narzeka na spadki płynności czy wolne doczytywanie się tekstur.
0 Udostępnień

Jest aktualizacja, ale czy są zmiany?

Wczorajszej, drugiej już zapowiedzi aktualizacji 1.2 do Cyberpunk 2077 zabrakło tylko jednego – daty wydania. Okazało się, że CD Projekt postanowił zaskoczyć wszystkich i jeszcze tego samego dnia patch pojawił się na serwerach. W zależności od platformy i sprzętu waży on około 32 GB na Steamie, 34 GB na GOG-u, 40 GB na Xboksach i 44 GB na konsolach PlayStation. Jak się łatwo domyślić, spora część graczy od razu zaczęła pobieranie, a w sieci pojawiło się już sporo materiałów porównujących, jak sprawuje się rozgrywka po zainstalowaniu łatki.

Na subreddicie Cyberpunk 2077 pojawił się wątek poświęcony aktualizacji 1.2, który raptem w 18 godzin zebrał ponad 1,2 tysiąca komentarzy. Nie będzie zaskoczeniem, jeśli napiszę, że opinie są podzielone i zależne od używanego sprzętu, prawda? Przykładowo część posiadaczy bazowego PS4, czyli konsoli, która najgorzej radziła sobie z Cyberpunk 2077, docenia, że po wejściu do pojazdu spadki płynności nie są już aż tak zauważalne. To samo dotyczyć ma scen walki czy lokacji z większą liczbą postaci. Dalej jednak daleko Cyberpunk 2077 na PS4 do ideału, co pokazuje poniższy materiał z kanału “Cycu1”.

To jeszcze nie ten moment

Z podobnymi mankamentami (spadkami płynności poniżej 20 FPS-ów) zmagają się również posiadacze Xboksów One, co można zaobserwować na filmie z kanału “MotoGamesTV”. We wszystkich wersjach odczuwalne są jednak poprawki związane z działaniem zadań czy błędami charakterystycznymi dla gier z dużymi, otwartymi światami (dziwne zachowania NPC-ów czy tzw. zacięcia w geometrii). Czy jednak są one na tyle duże, by warto wrócić do gry? Użytkownik Strugi123 w swoim obszernym wątku na Reddicie ma dla graczy taką radę:

Jeśli wydajność na konsolach została poprawiona i da się ukończyć poszczególne zadania, polecam spróbować, a nawet przejść grę na 100%. ALE, jeśli już ktoś skończył i czekał na drugie lub trzecie przejście, tak jak ja… to gra zwyczajnie nie jest tego warta.

Wygląda więc na to, że przed CD Projektem jeszcze sporo pracy, ale już dziś o godzinie 18:00 możemy dowiedzieć się więcej o samej grze dzięki rozmowie z inwestorami, w której szefostwo firmy nakreśli strategię na najbliższe kilka lat. Uczestnicy z pewnością pytać będą o Cyberpunk 2077 i to, kiedy powróci on do PS Store’a.

Zobacz także:
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2. Remaster idealny
Aktualności o grach, 9 lip 2021
Loki w Fortnite
Gry, 30 cze 2021
Nie żyje pierwowzór psa z Fallout 4
Aktualności o grach, 28 cze 2021
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments