Dungeons and Dragons: osiem nowych gier wideo w najbliższych latach!

Michał Małysa Aktualności o grach Publikacja: 16.12.2019, 13:00 Aktualizacja: 16.12.2019, 13:18
Różne gatunki i światy, ale jedna inspiracja - tak wygląda plan Wizards of the Coast na kolejne lata z grami Dungeons and Dragons. Pecetowe i konsolowe adaptacje historii znanych z książek o grze fabularnej mają być przedstawicielami różnych gatunków, tak pod względem mechaniki, jak i stylu narracji.
osiem gier dungeons and dragons - zapowiedz
10 Udostępnień

Nie tylko Dark Alliance, czyli osiem gier Dungeons and Dragons…

Entuzjaści gier wideo bazujących na papierowym RPG Dungeons and Dragons liczyć mogą w najbliższej przyszłości na prawdziwą ucztę! Wydawnictwo Wizards of the Coast zapowiedziało ofensywę związaną z tą właśnie formą rozrywki. Okazuje się, że oprócz zapowiedzianego właśnie Dark Alliance Magowie z Wybrzeża mają w planach stworzenie sześciu-siedmiu tytułów bazujących na najstarszej grze fabularnej świata.

Jedną z nich będzie z pewnością Baldur’s Gate 3 tworzone przez studio Larian. Gorączkowe prace nad tą grą spowodowały wstrzymanie Divinity: Fallen Heroes, ale przy tworzeniu kolejnych tytułów wykorzystywani będą także inni deweloperzy. – Świata przedstawionego mamy na tony – powiedział Chris Cocks, prezes Wizards of the Coast. – Mógłbym się kłócić, czy istnieje jakiekolwiek inne uniwersum fantasy z taką podbudową jaką my mamy w przypadku Dungeons & Dragons. Dosłownie tysiące książek, wśród których znajdują się setki bestsellerów… Mamy więc nad czym pracować – uzupełnił.

W jakie gry D&D grali i grać będą fani RPG?

Jak potwierdził cytowany już prezes WotC w wywiadzie dla portalu GameIndustry.biz, na kilka lat w przód zaplanowano „siedem lub osiem” gier D&D. – I zamierzamy to zrobić na przestrzeni różnych gatunków. W przyszłych grach zgłębiali będziemy odmienne obszary, czy będzie to wielka strategia i walka na skalę całych armii, czy naprawdę intymne przedstawienie postaci – obiecał.

Cock przekonany jest, że tylko różnorodność pozwoli uniknąć nudy. – Chcemy, aby każda gra przedstawiała swój punkt widzenia, trzymała się kilku rzeczy i robiła to bardzo, bardzo dobrze – powiedział dziennikarzom. – Zdecydowanie chcesz unikać sytuacji, w których każda gra w obrębie danej franczyzy próbuje robić jedną tę samą rzecz i chce robić wszystko na raz – wyjaśnił.

Źródło: GameIndustry.biz. Grafika: Wizards of the Coast.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments