Telewizyjny spot Days Gone. Co zrobisz z ostatnim nabojem?
Ostra kampania promocyjna Days Gone
Gra akcji osadzona w bogatym i otwartym świecie postapokaliptycznych Stanów Zjednoczonych będzie miała swoją premierę już 26 kwietnia. To prawdopodobnie najistotniejsza premiera tego miesiąca i jeden z ostatnich wielkich exclusive’ów Sony przeznaczonych na PlayStation 4. Z wagi tego wydarzenia doskonale zdają sobie wydawcy gry, którzy nie przestają wypuszczać kolejnych materiałów reklamowych.
Najpierw było słodko – okołowalentynkowa kampania prezentowała trailer Days Gone ze ślubem w tle, podobny klimat wprowadzały także screeny z Days Gone w klimacie romansu. O poważnym charakterze świata przypomniały z kolei trailery Days Gone na rynek japoński. Jeśli dodać do tego ciekawy i nieco kontrowersyjny temat zabijania dzieci-zombie oraz niedawny trailer skupiony na głównym bohaterze, wychodzi całkiem pokaźna ilość materiałów. A to nie koniec, gdyż właśnie pojawił się spot telewizyjny.
One Bullet – telewizyjny spot Days Gone
Nowy telewizyjny spot Days Gone brawurowo unaocznia widzom zagrożenia, z jakimi przyjdzie mierzyć się Deaconowi St. Johnowi. Okazuje się, że najlepszym wykorzystaniem ostatniego naboju niekoniecznie musi być wymierzenie go w głowę jednego z Freakersów.
Trzecioosobowa strzelanka Bend Studio ukaże się 26 kwietnia. Za jej dystrybucję nad Wisłą odpowiadało będzie Sony Interactive Entertainment Polska.