The Medium. Twórcy opowiadają o projektowaniu dwóch światów

Bartosz Witoszka Aktualności o grach Publikacja: 11.01.2021, 13:21 Aktualizacja: 11.01.2022, 13:21
Niewątpliwym atutem zbliżającego się The Medium jest umiejętność Marianny, głównej bohaterki, która pozwala jej na odkrywanie tajemnic danej lokacji w dwóch wymiarach. O tym, czym kierowano się przy projektowaniu każdego z nich, przybliżono w najnowszym materiale zza kulis, w którym Damian Żukowski, główny artysta, oraz Aneta Bielas, artystka koncepcyjna, opowiadają o swoich inspiracjach.
0 Udostępnień

Na pograniczu dwóch wymiarów

W zeszłym tygodniu Bloober Team udostępniło 14-minutowy materiał z rozgrywki, w którym mogliśmy zobaczyć, jak dokładnie będzie wyglądać główna atrakcja The Medium, czyli przeskakiwanie pomiędzy naszym wymiarem, a tym demonicznym. Deweloperzy z krakowskiego studia chcieli, by już od pierwszych chwil podróży po alternatywnej wersji ruin budynków, gracz czuł, że znajduje się w obcym miejscu.

Pomóc miał w tym specyficzny wystrój lokacji i styl graficzny, który będzie odmienny w zależności od tego, w jakim wymiarze aktualnie się znajdujemy. Z tego właśnie powodu lokacje w naszej rzeczywistości są głównie szaro-niebieskie (utrzymane w chłodnych barwach), pozbawione życia, a przy tym bezpieczne. Wymiar demoniczny natomiast to, jak podkreśla Damian Żukowski (główny artysta The Medium), wyraźne inspiracje twórczością Zdzisława Beksińskiego, który nierzadko swoimi pracami wprawiał odbiorców w zakłopotanie.

Deweloperom z Bloober Team przyświeca podobny cel, a Aneta Bielas, artystka koncepcyjna, zauważa, że elementy i przedmioty znajdujące się w lokacjach mają odegrać niebagatelną rolę podczas opowiadania historii. Więcej o inspiracjach przy tworzeniu The Medium dowiecie się z powyższego materiału. Przypominam, że po drobnej obsuwie gra ukaże się już 28 stycznia na Xbox Series X|S oraz komputerach osobistych (Steam i Epic Games Store).

Zobacz także:
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2. Remaster idealny
Aktualności o grach, 9 lip 2021
Loki w Fortnite
Gry, 30 cze 2021
Nie żyje pierwowzór psa z Fallout 4
Aktualności o grach, 28 cze 2021
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments