Zwroty Cyberpunka 2077. Microsoft i CD Projekt ułatwiają reklamację

Bartosz Witoszka Aktualności o grach Publikacja: 21.12.2020, 11:58 Aktualizacja: 21.12.2020, 11:58
Nie wszystkim spodobał się stan Cyberpunk 2077 w dniu premiery, dlatego w zeszłotygodniowym oświadczeniu CD Projekt poinformował graczy o możliwości zwrócenia gry. Okazało się jednak, że warszawska spółka nie przygotowała specjalnej polityki reklamacyjnej, co zmieniło się w miniony piątek, kiedy Cyberpunk 2077 zniknął z PS Store. Microsoft również ustosunkował się do stanu gry Polaków – produkcja nie zniknie z cyfrowego sklepu, ale Gigant z Redmond ułatwi odzyskanie za nią pieniędzy.
cyberpunk 2077 z dubbingiem pl na pga 2019
0 Udostępnień

Cyberpunk 2077 nie zniknie ze sklepu Microsoftu, ale…

Informacja o tymczasowym usunięciu Cyberpunk 2077 z PS Store’a zaskoczyła wszystkich, jednak pozytywną stroną całej sprawy jest z pewnością to, że gracze, którzy będą chcieli oddać produkcję Redów zakupioną w cyfrowym sklepie Sony, mogą to teraz zrobić bez większych problemów. Wcześniej nie było to takie oczywiste, o czym przekonali się sami zainteresowani, a sam CD Projekt potwierdził, że nie przygotowano specjalnej polityki reklamacyjnej zarówno z Sony, jak i Microsoftem.

Po drastycznym ruchu japońskiego giganta, Microsoft zdecydował się na mniej inwazyjne – przynajmniej dla CD Projektu – działania. Cyberpunk 2077 zostanie w sklepie Xboksa, ale amerykańska korporacja ułatwi jego zwrot, na który gracze będą mieli czas „do odwołania”, a nie 14 dni od daty zakupu, tak jak to było dotychczas. Za pośrednictwem strony Xbox Support można ubiegać się o zwrot pieniędzy, należy nadmienić jednak, że dotyczy to wyłącznie cyfrowej wersji gry. Co w takim razie z pudełkami?

CD Projekt i zwroty wersji fizycznych

Tuż po wystosowaniu twitterowego oświadczenia Microsoftu, CD Projekt zaktualizował swoją politykę dotyczącą zwrotów pudełkowych kopii Cyberpunk 2077. W zeszłotygodniowym oświadczeniu firma poinformowała, że w pierwszej kolejności należy zwrócić się do sklepu, w którym dokonano zakupu, a w przypadku problemów można zgłosić całą sprawę bezpośrednio do CD Projektu (via mail [email protected]). Czas pozostaje jednak ograniczony, ponieważ warszawska spółka będzie przyjmować zwroty gry do 21 grudnia, czyli do dzisiaj.

W piątek natomiast firma potwierdziła swoje wcześniejsze postanowienia – czas na wpłynięcie wniosków nie zmieni się, ale zapewniono przy tym, że w razie potrzeby CD Projekt „przeznaczy na zwroty środki z własnej kieszeni”. Odpowiedzi mają zostać przesłane dopiero po wpłynięciu wszystkich wniosków reklamacyjnych, ale nie podano, kiedy dokładnie ma to nastąpić.

Tymczasem czekamy na pierwsze oficjalne wyniki sprzedaży, które mają zostać ujawnione jeszcze przed świętami.

Zobacz także:
Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2. Remaster idealny
Aktualności o grach, 9 lip 2021
Loki w Fortnite
Gry, 30 cze 2021
Nie żyje pierwowzór psa z Fallout 4
Aktualności o grach, 28 cze 2021
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments