Assassin’s Creed Valhalla. Aktualizacja 1.1.1 już dostępna
Wikińskie poprawki
Doskonały start Valhalli (przynajmniej pod względem liczby graczy na czas premiery) przyćmiła ogromna liczba błędów i to na wszystkich platformach. W recenzji Dominika, który grał na podstawowym Xboksie One, przeczytacie o rozczarowaniu całą tą zaistniałą sytuacją, bo o ile sama gra jest całkiem niezła, to jej stan pozostawia wiele do życzenia. Ubisoft zapowiedział naprawę produkcji, a kolejne aktualizacje pojawiały się regularnie, poprawiając całokształt.
Zdaje się jednak, że dopiero teraz – ponad trzy miesiące po premierze – możemy mówić, że Assassin’s Creed Valhalla doczekał się naprawdę solidnych poprawek. Aktualizacja 1.1.1 eliminuje przede wszystkimi błędy m.in. te z niewidzialnymi postaciami niezależnymi, a do tego poprawia zachowania naszych przeciwników. Od teraz żwawiej mają oni reagować na zachowania Eivor i dostosowywać się do jej lub jego akcji (np. podczas skradania).
Usunięto również postaci “wchodzące” w budynki lub inne fizyczne obiekty, a na dokładkę wprowadzono poprawki w interfejsie. Pełna lista zmian znajduje się na stronie gry, ale warto tutaj wspomnieć o dodaniu osiągnięć dla graczy pecetowych. Tuż po starcie gry społeczność dość żywiołowo zareagowała na brak tego aspektu w nowej usłudze Ubisoftu, o której pisałem jeszcze w październiku.
Aktualizacja na poszczególnych platformach zajmuje:
- Xbox Series X|S – 7,5 GB
- Xbox One – 6,6 GB
- PlayStation 5 – 2 GB
- PlayStation 4 – od 2 do 3 GB (zależnie od regionu)
- PC – 6,5 GB