 
                    
                    Wrażenia z wersji demo FIFA 19
Premiera nowej gry z serii FIFA już 28 września. Zanim po raz kolejny trafimy na...
 
                    
                    Premiera nowej gry z serii FIFA już 28 września. Zanim po raz kolejny trafimy na...
 
                    
                    Telltale Games zbankrutowało dość niespodziewanie Kłopoty studia były dotychczas nazywane drobnymi. Doniesienia o toksycznej atmosferze...
 
                    
                    Dla pesymistów brzmieć to może jak pogrążanie się w złudzeniach. Optymiści szeroko się uśmiechną i...
 
                    
                    Sekiro: Shadows Die Twice przeniesie graczy do świata średniowiecznej Japonii doprawionego o elementy high fantasy. Eksploracja rozległych przestrzeni połączona będzie ze skradaniem w cieniu oraz licznymi walkami.
![Shadow of the Tomb Raider [RECENZJA]](https://zagrano.pl/wp-content/uploads/2018/08/shadow-of-the-tomb-raider-1025x577.jpg) 
                    
                    Shadow of the Tomb Raider określany jest jako najlepsza część trylogii. Czy rzeczywiście tak jest? Sprawdziliśmy.
![NBA Live 19 [RECENZJA]](https://zagrano.pl/wp-content/uploads/2018/09/42182165_663465674037522_4851955259288846336_n-1025x577.jpg) 
                    
                    NBA Live 19 zaskoczyło mnie na plus. Spodziewałem się gry słabej, a dostałem bardzo przystępną symulację koszykówki. Pierwszy raz od dłuższego czasu gracze będą mieli wybór w temacie gier z logiem NBA.
 
                    
                    Druga połowa lat 90. XX wieku przyniosła ze sobą ogromny skok jakościowy w materii fabularnej w grach wideo. Powstawały gry skomplikowane i pełne błyskotliwych puent i zwrotów akcji.
 
                    
                    Zaskakujące wieści dotarły do nas zza wielkiej wody! Nie dość, że w roli Geralta dość niespodziewanie obsadzono znanego z Supermana Henry'ego Cavilla, to Tomasz Bagiński postanowił pozostać przy roli producenta wykonawczego.
 
                    
                    Uroda i dopracowanie przerywników zapewnia graczom przeżycia estetyczne i pomału staje się niemal tak samo ważne jak udana mechanika rozgrywki. A ta stoi w God of War na najwyższym poziomie.