Fabuła GTA 6 z tych plotek wydaje wam się legitna?
GTA 6 znane jest głównie z plotek
Od wydania ostatniej części serii Grand Theft Auto minęło już niemal sześć lat, ale fani fenomenalnych gier spod skrzydeł Rockstar Games nie mieli prawa się w tym czasie nudzić. Samo GTA 5 dzięki świetnemu trybowi sieciowemu jest grywalne do dzisiaj, a zeszłoroczne listy bestsellerów podbił hit z fabułą umiejscowioną na Dzikim Zachodzie. Nadmienić wystarczy tylko, że sprzedaż Red Dead Redemption 2 przebiła wyniki wykręcone przez pierwszą odsłonę RDR w zaledwie osiem dni od premiery!
Mimo wszystko gracze spragnieni są informacji dotyczących GTA 6, jednak jak to bywa w przypadku Rockstar Games – jeszcze długo nie dowiemy się niczego pewnego. Nasza wiedza o kolejnej odsłonie Grand Theft Auto bazuje głównie na niepotwierdzonych plotkach i rzekomych przeciekach. Jedne z nich potwierdzać mają tak prozaiczne kwestie jak fakt, że GTA 6 powstaje. Inne są nieco bardziej szczegółowe, choć bazujące na naprawdę śliskich źródłach, jak informacja o mapie gry GTA 6 składającej się z trzech miast: Los Santos, Vice City i Liberty City. Co przynoszą plotki dzisiejsze?
Nowe pogłoski na temat fabuły GTA 6
Pochodzące z Reddita (wywiedzione rzekome ze znajomości z pracownikiem Rockstara i potwierdzone przez anonimowych „przyjaciół, którzy są rzetelni i pracowali w takich miejscach jak Kotaku i PC Gamer”) plotki dotyczą fabuły GTA 6. Zaprzeczają one pogłoskom, jakoby w nowej odsłonie Grand Theft Auto można było grać również kobietą. Według nich głównym bohaterem trybu fabularnego będzie mężczyzna, który pnie się po szczeblach dealerskiej kariery, z chłopca na posyłki stając się poważnym graczem narkotykowego biznesu.
Co poza tym? Plotki mówią jeszcze o kilku rzekomych wątkach (fikcjonalne ujęcie postaci Fidela Castro, kwestie imigracji oraz HIV, poważny nacisk na warunki pogodowe wraz z huraganami i powodziami), a także umiejscowieniu fabuły GTA 6. Miałaby się rozgrywać w latach 70. oraz 80., a głównymi miejscówkami byłoby Vice City, Liberty City oraz fikcyjne miasto wzorowane na Rio de Janeiro. Ważną częścią doświadczenia miałoby być również zamknięte więzienie, a pieczołowitość Rockstara w tworzeniu jak najbardziej immersywnego klimatu znalazłaby ujście w stałym rozbudowywaniu się miast w miarę upływu czasu.
Źródło: Game Rant. Grafika: materiały prasowe.