Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Premiera gry dopiero w drugiej połowie 2021 roku
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2. Kiedy odbędzie się premiera gry?
Vampire: The Masquerade – Bloodlines 2 najpewniej będzie dostępny dopiero w drugiej połowie 2021 roku. Według CEO Paradox Interactive Ebby Ljungerud powodem wyznaczenia tak odległego, choć nie w pełni sprecyzowanego, terminu jest brak dostępności devkitów dla konsol nowych generacji. Zarówno Sony, jak i Microsoft nie dostarczyły firmie narzędzi na czas. – Żeby tworzyć gry na nową generację, musisz mieć specjalne wersje deweloperskie konsol. Wydaje mi się, że pandemia przeszkodziła Sony i Microsoftowi, bo nie mieli wystarczająco dużo takich modeli – podała do wiadomości szwedzkich mediów Ljungerud.
Oczywiście można po cichu liczyć na to, że premiera odbędzie się wcześniej, co nas pozytywnie zaskoczy, a pierwsza kwarta w starym trailerze okaże się adekwatnymi widełkami release date.
Pomimo zwolnień, fabuła jest gotowa. Na co czekamy?
Z kronikarskiego obowiązku należy przypomnieć o tym, że zwolniono głównych scenarzystów. Najpierw byli to Brian Mitsoda i Martin Ka’ai Cluney (dyrektor kreatywny). Po kilku miesiącach na Twitterze pojawiła się informacja o tym, że starsza projektantka narracji, która obok Mitsody była twarzą Bloodlines 2 w trakcie promocji marketingowej, po ogłoszeniu projektu również przestała figurować na liście płac Paradox Interactive. W przeciwieństwie jednak do Mitsody rozstała się z nimi na dobrych warunkach, co sama podkreśliła. Zrobiła swoje i zmieniła pracę na inną firmę w branży gamedevowej.
Przytoczone wydarzenia związane ze zwolnieniami osób odpowiedzialnych za fabułę oraz potwierdzony komunikat, że ich wkład pozostanie w grze, pozwalają stwierdzić, że prace nad scenariuszem dobiegły końca. Ponadto to, co powiedziała Ljungerud, umacnia postawioną przeze mnie tezę. Fabuła Bloodlines 2 jest prawdopodobnie gotowa w całości, a problem stanowią jedynie technikalia i implementacja mechaniki.
Ostatnia informacja wraz z odpowiednią interpretacją wszystkich wcześniejszych elementów komunikacji z fanami pozwalają odetchnąć wszystkim fanom i fankom, którzy obawiali się, że tytuł nie ujrzy światła dziennego. Tego rodzaju sytuacje miały już miejsce z grami komputerowymi umieszczonymi w tym settingu. Pierwsza część Bloodlines ukazała się w dziwnych okolicznościach permanentnie zbugowana, a MMORPG Vampire: The Masquerade w ogóle nie trafiło na rynek. Najwyraźniej klątwa Kaina wpływa również na przebieg produkcji multimedialnych przygód jego dzieci.
Zniecierpliwieni fani Vampire: The Masquerade w oczekiwaniu na premierę mogą zająć się interaktywnymi nowelami umiejscowionymi w tym settingu, które doczekały się na Zagrano recenzji:
Vampire: The Masquerade – Coteries of New York