Watch Dogs Legion z kolejnymi problemami. Tryb wieloosobowy na PC opóźniony

zagrano Aktualności o grach Publikacja: 8.03.2021, 10:46 Aktualizacja: 8.03.2021, 10:46
Wydany pod koniec października ubiegłego roku Watch Dogs Legion nie ma łatwego życia i po dość kiepskim starcie, przynajmniej jeśli chodzi o stan techniczny gry, tytuł zaginął gdzieś między listopadowym Assassin’s Creed: Valhalla oraz innymi jesiennymi hitami czy nowymi konsolami, które skradły “jedynki” branżowych serwisów. Gra miała otrzymać tryb wieloosobowy i to jeszcze w grudniu, jednak zdecydowano się na przełożenie tego modułu na marzec 2021 roku. Teraz okazuje się, że użytkownicy komputerów osobistych będą musieli poczekać jeszcze dłużej.
zapowiedz watch dogs legion
0 Udostępnień

Legion niedociągnięć

W lutym wspominaliśmy o Watch Dogs Legion i tym, że po ostatnim przesunięciu premiery trybu wieloosobowego Ubisoft zdradził w końcu kiedy ów moduł będzie dostępny dla szerszej publiczności. Funkcje sieciowe, takie jak misje kooperacyjne czy walki robotów-pająków (to jedyna forma walki z innymi graczami w Legion) miały pojawić się już jutro (9 marca), jednak ze względu na pewien błąd Ubisoft był w stanie wypełnić tylko część planu.

W ogłoszeniu z 5 marca deweloperzy informują, że tryb sieciowy na komputerach osobistych zostaje bezterminowo opóźniony. Winnemu obsuwy ma być bug, który powoduje wyłączanie się gry na pecetach wyposażonych w niektóre karty graficzne. Konsolowcy i użytkownicy Stadii również nie mają co liczyć na bezproblemową premierę – kooperacyjny tryb Tactical Ops pojawi się na tych platformach dopiero 23 marca. Tu również powodem przesunięcia jest nieoczekiwany błąd.

Na dokładkę posiadacze gry na PlayStation 4 i 5 będą musieli radzić sobie z ograniczonym czatem tekstowym – do pełnej sprawności na tych konsolach Legion ma zostać doprowadzony również 23 marca.

Przypomnijmy, że dalej nie poznaliśmy dokładnych wyników sprzedażowych Watch Dogs Legion. Yves Guillemot, prezes Ubisoft, wspomniał jedynie na telekonferencji z inwestorami, że gra sprzedała się lepiej niż druga część, a zaangażowanie graczy (cokolwiek to znaczy) również miało znacząco wzrosnąć.

Zobacz także:
Subscribe
Powiadom o
guest
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments