Call of Duty Mobile ściągnięte 100 mln razy!
Wielki sukces Call of Duty Mobile
Jak szacuje Sensor Tower Store Intelligence, premiera Call of Duty Mobile okazała się niebywałym sukcesem. Gra wydawana przez Activision i stworzona przez należące do Tencentu Timi Studio w pierwszym tygodniu na rynku została ściągnięta 100 milionów razy. Dla porównania, na podobnym etapie (po trzech pierwszych dniach) Dr. Mario World zaliczył 2 miliony pobrań. Mobilnej odsłonie jednej z najpopularniejszych serii strzelanek zazdrościć mogą tacy giganci jak Fortnite (22,5 mln ściągnięć w App Store) czy PUBG Mobile (28 mln pobrań).
Na mikrotransakcje w Call of Duty Mobile w pierwszych siedmiu dniach po premierze gracze wydali 17,7 mln dolarów. Największa część tej kwoty pochodziła z USA, gdzie zanotowano 43,1% całościowych przychodów z gry, czyli 7,6 mln dolarów. Na drugim miejscu uplasowała się Japonia (13,7% z 2,4 mln dolarów), a trzecie okupowała Brazylia (7% z 848 tys. dolarów).
Premiera mobilnej strzelanki nie bez kłopotów
Mimo iż grę ściągnięto 100 mln razy, premiera Call of Duty Mobile nie obyła się bez kłopotów. Niektórzy gracze musieli restartować aplikację kilkadziesiąt razy w celu jej uruchomienia, gdyż gra nie ściągała automatycznie wymaganej paczki danych. Dane Sensor Tower wskazują, że źródłem problemów mogła być olbrzymia popularność mobilnej produkcji. Zostały one zresztą usunięte i fani dobrych shooterów na urządzenia przenośne mogą cieszyć się zabawą w CoD bez większych przeszkód.
Gra jest już dostępna w sklepach App Store oraz Google Play, gdzie Call of Duty Mobile pobrać możemy za darmo. Kosztują za to ewentualne mikrotransakcje – za 47,99 zł nabędziemy Premium Pass dający 800 punktów COD, a za 119,99 zł Premium Pass Plus dający 2000 punktów COD. Dzięki temu osiągniemy lepsze wyniki choćby w trybie battle royale, który wzorowany jest na trybie Blackout z Call of Duty: Black Ops 4.
Zamierzacie dać Call of Duty Mobile szansę czy pozostaniecie przy sprawdzonych tytułach takich jak Fortnite czy PUBG Mobile?